Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Sviskepott skrev (21 minutter siden): Tror jeg rusler tilbake til min seng og forsøker å sove litt til. 🥱 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 GOOD morgen alle er dere de vi våkene 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Vi er våkne og jeg spiller KARPE i øretelefoner....høyt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): GOOD morgen alle er dere de vi våkene Sviskepott skrev (1 time siden): Vi er våkne og jeg spiller KARPE i øretelefoner....høyt! Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Føler meg nesten som det eneste mennesket i verden akkurat nå, for ALT er helt stille. 🧐 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene synes at det er godt at det er stille og rolig av og til.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober 100% nødvendig syns jeg. Koser meg med et kaldt glass sjokolademelk i natten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene har vært nede på Shellstasjonen og spist ostebaconpølser som nattmat nå i natt.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Åhh...det høres meget fornuftig og mettende ut! Gleder meg på deres vegne og håper det ga mersmak. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Cassidy Tvillingene kan fortelle at det smakte skikkelig digg.😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Bra! Det har jeg faktisk aldri gjort. Stått opp og dratt på handel midt på natta. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Sviskepott skrev (5 minutter siden): Bra! Det har jeg faktisk aldri gjort. Stått opp og dratt på handel midt på natta. Cassidy Tvillingene er våkne om natten, så det er helt naturlig for oss å gå ned på Shellstasjonen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Jeg er liksom et vanedyr, uansett om jeg har fri eller ikke. "Om natten skal man sove!" 😂 Man bør benytte timene som man vil og gjerne gjøre noe annet innimellom. Nattmat inkludert! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg er liksom et vanedyr, uansett om jeg har fri eller ikke. "Om natten skal man sove!" 😂 Man bør benytte timene som man vil og gjerne gjøre noe annet innimellom. Nattmat inkludert! Cassidy Tvillingene mener at det er om formiddagen/ettermiddagen man skal sove vi da.😂😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Sviskepott skrev (9 timer siden): Føler meg nesten som det eneste mennesket i verden akkurat nå, for ALT er helt stille. 🧐 Bråk her snuppa 🤪🤪 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Sviskepott skrev (8 timer siden): Jeg er liksom et vanedyr, uansett om jeg har fri eller ikke. "Om natten skal man sove!" 😂 Man bør benytte timene som man vil og gjerne gjøre noe annet innimellom. Nattmat inkludert! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Sviskepott skrev (8 timer siden): Jeg er liksom et vanedyr, uansett om jeg har fri eller ikke. "Om natten skal man sove!" 😂 Man bør benytte timene som man vil og gjerne gjøre noe annet innimellom. Nattmat inkludert! Sover nei jo om natten våken dagen sover er A skylden der da A angsten som er skylden pytt pytt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): MR SPEED skrev (4 timer siden): Bråk her snuppa 🤪🤪 Cassidy Tvillingene synes at alt dette der er bra musikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Selv om jeg liker å ha musikk i bakgrunnen, liker jeg å spise mat i stillhet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Sviskepott skrev (2 timer siden): Selv om jeg liker å ha musikk i bakgrunnen, liker jeg å spise mat i stillhet. Cassidy Tvillingene liker både å ha stillhet og høymusikk når vi spiser.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå