Kassettspiller Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Ikke snakk, da er den her om få minutter (følelsesmessig.) 🥴🥴 Har hatt det siden september!😵💫 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Ikke snakk, da er den her om få minutter (følelsesmessig.) 🥴🥴 IT’S TIME!!! ❄️🎁🎄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen. Vi liker påsken bedre. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Høytider er ikke helt min greie. Jeg jobber heller for at fenomenet helg kunne ha blitt syv dager langt når en trenger det. 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Sviskepott skrev (1 time siden): Høytider er ikke helt min greie. Jeg jobber heller for at fenomenet helg kunne ha blitt syv dager langt når en trenger det. 😄 Cassidy Tvillingene må nesten si oss enige med deg der.😂😂 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Jeg skal teste ut en av mine nye spill i dag under Fredags streamen min. 🎮🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds tidligere i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene er helt enige med @MR SPEED i den saken der.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige med @MR SPEED i den saken der.👨🦰👩🦰👍👍 Hvem rex da CC ????? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (15 minutter siden): Hvem rex da CC ????? Cassidy Tvillingene vet at Rex er en schæferhund i en krimserie fra Tyskland/Østerrike som vi så mye på da vi var barn.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Disse to her smeltet nok noen hjerter i jakt på forbrytelser. 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Sviskepott skrev (5 timer siden): Disse to her smeltet nok noen hjerter i jakt på forbrytelser. 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Blir det Them`s Fightin Herds eller Gylt? Det er bare min Lord Major terning som kan si noe om det. 🎲 @Kassettspiller @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Blir det Them`s Fightin Herds eller Gylt? Det er bare min Lord Major terning som kan si noe om det. 🎲 @Kassettspiller @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er spente på hvilket spill: Hans Eksellense Lord Terning velger.🎮🎮🎲🎲🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Er uheldig nå i Lego snøft 😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober MR SPEED skrev (3 minutter siden): Er uheldig nå i Lego snøft 😡 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Blir det Them`s Fightin Herds eller Gylt? Det er bare min Lord Major terning som kan si noe om det. 🎲 @Kassettspiller @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja er jo det 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Cassidy Tvillingene koser oss med morgenkaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå