Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker mer på denne flokken her vi.🐺🐺😉😉 🤔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 🤔 Cassidy Tvillingene mener ulveflokken.🐺🐺😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener ulveflokken.🐺🐺😉😉 Betyr dette at dere egt. er slemme? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Betyr dette at dere egt. er slemme? Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke er slemme, vi er bare ville. For det er sånn ulver er vet du.🐺🐺😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke er slemme, vi er bare ville. For det er sånn ulver er vet du.🐺🐺😉😉 Å, trodde ulv i fåreklær var skurk? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Å, trodde ulv i fåreklær var skurk? Cassidy Tvillingene tenker at det kommer an på øyet/øynene som ser.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det kommer an på øyet/øynene som ser.😉😉 Tro om ulvene er sultne? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tro om ulvene er sultne? Cassidy Tvillingene kan fortelle at CC ulvene er gode og mette.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at CC ulvene er gode og mette.😉😉 Av kjøtt? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Av kjøtt? Cassidy Tvillingene har spist mest potetgull nå i kveld/natt.😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september (endret) @Maskinfører vil ha oppmerksomhet nå. 🥴🥴🥴 Det er jo lov det. 🙃🙃 Endret 30. september av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Cassidy Tvillingene tenker at vi alle ønsker litt oppmerksomhet til tider.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @Maskinfører vil ha oppmerksomhet nå. 🥴🥴🥴 Det er jo lov det. 🙃🙃 Ja vil jo ha det 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Nå skal Cassidy Tvillingene straks på fisketur.👨🦰👩🦰🎣🎣 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Tidlig i dag morges sjekket jeg værvarslingen på mobil, der var det regn, jeg vasket ikke det jeg hadde tenkt (venter på en soldag heller)...og det var yr og grått på morgenen, men nå skinner sola som ikke skulle komme i dag. Er det virkelig SÅ vanskelig å spå været for i morgen eller? 🙄 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene var veldig ivrige her i denne tråden, før vi fikk Sviskepott og Maskinfører sine chattetråder her på Diskusjon.😊😊 Dere neste spamma tråden 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Spammegutten og Spammejenta? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): @Maskinfører vil ha oppmerksomhet nå. 🥴🥴🥴 Det er jo lov det. 🙃🙃 Haha, jeg tenkte at han kjedet seg mye. 🤣 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Sviskepott skrev (38 minutter siden): Tidlig i dag morges sjekket jeg værvarslingen på mobil, der var det regn, jeg vasket ikke det jeg hadde tenkt (venter på en soldag heller)...og det var yr og grått på morgenen, men nå skinner sola som ikke skulle komme i dag. Er det virkelig SÅ vanskelig å spå været for i morgen eller? 🙄 De pranket oss. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september MR SPEED skrev (32 minutter siden): Dere neste spamma tråden Sviskepott skrev (31 minutter siden): Spammegutten og Spammejenta? Jepp det er Cassidy Tvillingene det.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå