MR SPEED Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ser deg også Speedy. Nå var dere 2 i gang igjen å kalle meg SPEEDY igjen. Ok ok da topp topp da supert supert ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ Endret 22. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september MR SPEED skrev (3 timer siden): Nå var dere 2 i gang igjen å kalle meg SPEEDY igjen. Ok ok da topp topp da supert supert ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ Jepp, Cassidy Tvillingene Megadigger deg Speedy.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Tenker på sjokolade nå nam nam sier speedy speedy 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Om en god time til, skal jeg på jobb. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Sol ute ikke sol inne 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Cassidy Tvillingene nyter den siste solskinnsdagen her i Bergen i dag.☀️☀️🌞🌞 For i morgen kommer regnet.🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Nå er nevøen min 2 år, han her bursdag i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Nå er nevøen min 2 år, han her bursdag i dag. Cassidy Tvillingene Gratulerer han med 2 årsdagen.🥳🥳 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Dette er min favoritt Mentos. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Dette er min favoritt Mentos. Cassidy Tvillingene har også den der som vår favoritt Mentos.😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har også den der som vår favoritt Mentos.😋😋 Men den er ikke lett og finne da. 😳🥺😔 Den finnes kun på Kinoen her jeg bor, ingen andre plasser. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Men den er ikke lett og finne da. 😳🥺😔 Den finnes kun på Kinoen her jeg bor, ingen andre plasser. Cassidy Tvillingene vet bare om en matbutikk i Bergen som selger den, så den er jævlig vanskelig å finne ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Dette er min favoritt Mentos. Hm du da @TheDarkSycamore - SCM https://meny.no/varer/snacks-godteri/godteri/mentos-87108064 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Nå er nevøen min 2 år, han her bursdag i dag. Gratis sse heer THED https://www.superkul.no/40-stk-ruller-med-mentos-liquorice-mint-37-5-gram-hel-eske-245606?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw6c63BhAiEiwAF0EH1IaWtiN_v0-q0dfDoqsJ__l0j0HtFA-LduHUd2w70g7EZScD8VyDxhoCvHoQAvD_BwE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene har kost oss med kyllingsalat nå i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Cassidy Tvillingene løp ned på Shellstasjonen og kjøpte oss hver vår ostebaconpølse nå i sted.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Men den er ikke lett og finne da. 😳🥺😔 Den finnes kun på Kinoen her jeg bor, ingen andre plasser. Juger gjør du nå 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): Juger gjør du nå Nei, faktisk ikke. Det er sant i det jeg sier, den finnes faktisk ikke i vanlige butikker her jeg bor. 😌😏 Hvis du ikke tror meg, kan du jo ta en tur opp til Finnmark, og prøve selv og leite etter den i vanlige butikker. Endret 26. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Nei, faktisk ikke. Det er sant i det jeg sier, den finnes faktisk ikke i vanlige butikker her jeg bor. 😌😏 Hvis du ikke tror meg, kan du jo ta en tur opp til Finnmark, og prøve selv og leite etter den i vanlige butikker. Ok trur deg THED 😁 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå