Sviskepott Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Jeg drakk kaffe og melk og den var veldig god. 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Cassidy Tvillingene har spist hver vår gode Egg & Bacon frokost i dag, og vi har drukket Appelsinjuice til.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg drakk kaffe og melk og den var veldig god. 🥰 Mange kopper da ❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene har spist hver vår gode Egg & Bacon frokost i dag, og vi har drukket Appelsinjuice til.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋 Mange egg vær da CC Å mange bacon pakker spiste dere vær da CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Jeg spiser ikke frokost. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Kassettspiller skrev (1 time siden): Jeg spiser ikke frokost. Er du spent på hva slags spill min Lord Majord ternig vil velge til i morn, og at den velger ditt ønske? 🎮🎲 Endret 21. september av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september TheDarkSycamore - SCM skrev (22 minutter siden): Er du spent på hva slags spill min Lord Majord ternig vil velge til i morn, og at den velger ditt ønske? 🎮🎲 Ganske spent på om den velger mitt ønske. 😃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Mange kopper da ❤️ Mange egg vær da CC Å mange bacon pakker spiste dere vær da CC ❤️❤️ Cassidy Tvillingene spiser to egg hver, og vi spiser en halv baconpakke hver.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser to egg hver, og vi spiser en halv baconpakke hver.😋😋 Ok CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok CC ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Cassidy Tvillingene er godt uthvilte.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Jeg glemte og dele ut streamen min i dag, innså det før nå. 🥴🥴 Man kan se opptaket av den på YT-kanalen min. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings Endret 21. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Cassidy Tvillingene er totalt Urgeavhengige og Colaavhengige.😅😅 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Jeg begynner og bli gammel og senil. Pga min glemsel med og dele streamen min. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Cassidy Tvillingene er også glemske av og til selv om vi ikke har fylt 21 år ennå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Jeg er 21 år eldre en dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg er 21 år eldre en dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🙃 Det stemmer, Cassidy Tvillingene synes å huske at du er født i 1982, onkelen vår var også født i 1982. Han døde av en heroinoverdose i september 2012 bare 30 år gammel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det stemmer, Cassidy Tvillingene synes å huske at du er født i 1982, onkelen vår var også født i 1982. Han døde av en heroinoverdose i september 2012 bare 30 år gammel. Kondolerer 🥺 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Jeg er like gammel som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Kondolerer 🥺 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene savner Onkel Daniel ( Danny ) ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå