Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene er lysvåkne.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Jeg er trøtt, men har litt vanskelig med å få sove... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg er trøtt, men har litt vanskelig med å få sove... Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september NÅ logger jeg av og leder meg inn i seng. Natta søte venner. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Sviskepott skrev (31 minutter siden): NÅ logger jeg av og leder meg inn i seng. Natta søte venner. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september At jeg kan være så slumsete?!? Jeg vet at "der står det et glass med vann - ikke mist ladeledningen til vifta oppi der"....og så mister jeg ledningtuppen oppi der...for et dusteHUE! 🥺 Håper det tørker inni der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Sviskepott skrev (4 timer siden): At jeg kan være så slumsete?!? Jeg vet at "der står det et glass med vann - ikke mist ladeledningen til vifta oppi der"....og så mister jeg ledningtuppen oppi der...for et dusteHUE! 🥺 Håper det tørker inni der. Cassidy Tvillingene synes at det høres utrolig kjipt ut, vi håper at alt går bra med ladeledningen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september (endret) Sviskepott skrev (7 timer siden): At jeg kan være så slumsete?!? Jeg vet at "der står det et glass med vann - ikke mist ladeledningen til vifta oppi der"....og så mister jeg ledningtuppen oppi der...for et dusteHUE! 🥺 Håper det tørker inni der. IKKE BRUK LEDING kan du kjøpe en ny……er lesingen løs , kan du sett den inn da kjøpe en ny , for vann leder strøm veldig godt KAST Endret 10. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Cassidy Tvillingene er våkne nå.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Ferdig nå for i dag da 👉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september MR SPEED skrev (15 minutter siden): Ferdig nå for i dag da 👉 Cassidy Tvillingene synes at dette er to megakule roboter.😎😎🤖🤖🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er to megakule roboter.😎😎🤖🤖🥰🥰 Bla bla bla bla bla bla 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Bla bla bla bla bla bla Cassidy Tvillingene blunkegeiper tilbake vi.😜😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Trump spyr kun løgn. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Trump spyr kun løgn. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Trump spyr kun løgn. La være å se på han…. Ikke lÅ les om den dobbel dusten da vel @TheDarkSycamore - SCM Endret 11. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Cassidy Tvillingene skal straks kose oss med sushi nå.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): La være å se på han…. Ikke lÅ les om den dobbel dusten da vel @TheDarkSycamore - SCM Syns det er både viktig og skremmende på samme tid. Det er faktisk viktig og få med seg ting som man ikke liker også. Endret 11. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Cassidy Tvillingene er enige med deg der vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Syns det er både viktig og skremmende på samme tid. Det er faktisk viktig og få med seg ting som man ikke liker også. Hvil du ha linker får det kunstig inligens fra Google ser en del mye leser bare overskriften sier du nei da ok her ingen linker sier du ja kommer opp da å da om den idioten da Endret 11. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå