Sviskepott Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Jeg skulle veldig gjerne hatt et sted å bo som hadde en skikkelig god vedovn, for knitring, lun flamme og god lukt som bidrar til god varme ...som også gir sjelen fred og ro når en kan sitte og stirre inn i ilden. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Du beskriver en fin stemning, Pott 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Takk...ja, jeg drømmer inderlig om at det vil bli virkelighet en gang (i god tid) før jeg går over til den andre siden. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. september Rapporter Del Skrevet 7. september Cassidy Tvillingene synes også at du beskriver en fin stemning @Sviskepott😊😊 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Jeg er trøtt, mye jobb og slit. Heldigvis fri i morgen, da skal jeg bare slappe av og gjøre ingenting. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Kylling jalfrezi er sterk men GOOD med vann til 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Cassidy Tvillingene har regn og 17 varmegrader her i Bergen nå i kveld, vi er glade for at varmen har gitt seg.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene har regn og 17 varmegrader her i Bergen nå i kveld, vi er glade for at varmen har gitt seg.😊😊 Ikke her nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. september Rapporter Del Skrevet 8. september MR SPEED skrev (32 minutter siden): Ikke her nå Cassidy Tvillingene tenker at 20 varmegrader er helt ok temperatur.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Sko i kassen, hva kan det bety? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september (endret) Hallo @Kassettspiller, hvordan har du det? 🙃🙃 Har enda ikke fått lov av @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og svare deg i "Svar KUN ja eller nei..." leken. 😔😌🥴 Endret 9. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september (endret) Cassidy Tvillingene henger sammen her inne som vanlig vi da.😉😉 Endret 9. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), for all del, bare post dere. Nekter dere ikke på noen måter. 😏😏 Det var ikke vondt ment på noen måter i det jeg sa. ☺️ Edit: Jeg fikk med meg hva dere sa før dere endret posten deres. 🤗 Endret 9. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), for all del, bare post dere. Nekter dere ikke på noen måter. 😏😏 Det var ikke vondt ment på noen måter i det jeg sa. ☺️ Edit: Jeg fikk med meg hva dere sa før dere endret posten deres. 🤗 Cassidy Tvillingene sa det som en spøk, men vi forandret den på grunn av at vi var redd for misforståelser, vi har opplevd at en god venn er borte herfra på grunn av noe trist, vi har sendt deg PM om det. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Jeg har bevilget meg et par grønne sko i dag og er fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg har bevilget meg et par grønne sko i dag og er fornøyd. Cassidy Tvillingene synes at du har fin fargesmak når det kommer til sko. Grønn er favorittfargen vår.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september CC, dere må ikke være redd for og bli misforstått. 😌😌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september Rapporter Del Skrevet 9. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): CC, dere må ikke være redd for og bli misforstått. 😌😌 Cassidy Tvillingene har erfart nå i den siste tiden at det er mer lurt å være forsiktige, vi har sendt deg en PM om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå