Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Rapporter Del Skrevet 1. september Entern skrev (1 minutt siden): Ja det synes jeg og Også føler jeg at det blir litt feil å poste i koseprat trådene våre når jeg ikke kan 💙e innleggene deres 😭 Det gjør ingenting, for Cassidy Tvillingene synes at det viktigste er å prate med deg i koseprattrådene. Og så kan vi bruke hjerteemojier i stedet for likes.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. september Rapporter Del Skrevet 1. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det gjør ingenting, for Cassidy Tvillingene synes at det viktigste er å prate med deg i koseprattrådene. Og så kan vi bruke hjerteemojier i stedet for likes.♥️♥️ Da gjør jeg det til likes kommer tilbake 💙💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Rapporter Del Skrevet 1. september Entern skrev (1 minutt siden): Da gjør jeg det til likes kommer tilbake 💙💙 Det synes Cassidy Tvillingene at er en god ide.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september (endret) Nå blir det kosing her hjemme hos meg. Skal ha med meg selv. Edit: Klarte ikke og dy meg nå. 😏😏😏 Endret 2. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Kose kose kose da ❤️😍🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september MR SPEED skrev (6 minutter siden): Kose kose kose da ❤️😍🥰 Det var drit hærlig. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september (endret) Nå ble avataren min rar 😳 Å, jeg hadde bare trykket feil på noe sikkert 🥲😅 Endret 2. september av Entern 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Cassidy Tvillingene skal kose oss med sushi nå straks.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september @Trippelure hvor er du vi savner deg nå 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september (endret) Jeg har laget hjemmelage Magic The Gathering de siste dagene. Hva syns dere? Liten smakebit: Litt mer inni spoileren: Spoiler Endret 3. september av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september TheDarkSycamore - SCM skrev (39 minutter siden): Jeg har laget hjemmelage Magic The Gathering de siste dagene. Hva syns dere? Liten smakebit: Litt mer inni spoileren: Skjul innhold Cassidy Tvillingene synes at det er Episk Megakule Kort.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (52 minutter siden): @Trippelure hvor er du vi savner deg nå Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Hver morgen tenker jeg på frokost når jeg står opp. Hele livet. Blir aldri lei. Frokost er supergodt. Vil ha nå! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Oste grill å cola til frokost nei ikke sunt men veldig godt å liker ikke brød mat nei takk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Cassidy Tvillingene er veldig glade i brødmat.🍞🍞🥪🥪😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i brødmat.🍞🍞🥪🥪😋😋 Da er vi tre. 🥴🥴🍞🥖🥖🍞 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Da er vi tre. 🥴🥴🍞🥖🥖🍞 Cassidy Tvillingene tenker at vi to spiser litt for mye brødmat til tider.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Back in the tråd! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Der nøs jeg nettopp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå