Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene er Lagegodstemninggutten og Lagegodstemningjenten.😉😉 Ja det er dere Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er dere Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.😊😊🥰🥰 Alltid god stemning når dere er her ☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Alltid god stemning når dere er her ☘️☘️🍀🍀💚💚 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ ☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (2 minutter siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 Cassidy Tvillingene takker for kløvere og hjerter.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Sannelig flommer det av sommerlige kløvere og hjerter i denne tråd, det er nesten så altfor meget! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september N-4K0 skrev (59 minutter siden): Sannelig flommer det av sommerlige kløvere og hjerter i denne tråd, det er nesten så altfor meget! Cassidy Tvillingene har sluppet de irskesjelene våre fri nå.🍀🍀☘️☘️🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Det var sannelig på tide, all den tid vi offisielt har inntatt den første av høstens dager 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september N-4K0 skrev (1 minutt siden): Det var sannelig på tide, all den tid vi offisielt har inntatt den første av høstens dager Cassidy Tvillingene har hatt høsten her i Bergen siden juni.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Her hadde vi det beste været i mai til litt uti juni, deretter en periode på noen uker med regn og senere aaaltfor varmt sommervær. Denne uka har det regnet en del igjen og i dag (søndag) til tirsdag skal det være opphold, hvor nesten 10km med hovedvei fra byen og innover landet som skal asfalteres sikkert omsider blir ferdiggjort, deretter blir det regn igjen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september N-4K0 skrev (1 minutt siden): Her hadde vi det beste været i mai til litt uti juni, deretter en periode på noen uker med regn og senere aaaltfor varmt sommervær. Denne uka har det regnet en del igjen og i dag (søndag) til tirsdag skal det være opphold, hvor nesten 10km med hovedvei fra byen og innover landet som skal asfalteres sikkert omsider blir ferdiggjort, deretter blir det regn igjen. Cassidy Tvillingene skal få sol og litt varme her i Bergen i dag søndag og i morgen mandag i følge værmeldingen vi leste på nettet.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september N-4K0 skrev (3 timer siden): Det var sannelig på tide, all den tid vi offisielt har inntatt den første av høstens dager God første høstdag 2024! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene skal få sol og litt varme her i Bergen i dag søndag og i morgen mandag i følge værmeldingen vi leste på nettet.😊😊 Håper det beste for været i Bergen i dag 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Her kommer jeg Drømmeland. 😴💤💤😴😴💤 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september TheDarkSycamore - SCM skrev (26 minutter siden): Her kommer jeg Drømmeland. 😴💤💤😴😴💤 Sov godt 😴😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Entern skrev (5 timer siden): God første høstdag 2024! Håper det beste for været i Bergen i dag Cassidy Tvillingene har blå himmel og sol her i Bergen nå i dag.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Her kommer jeg Drømmeland. 😴💤💤😴😴💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg god tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Jeg har brukt opp likes igjen 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Entern skrev (57 minutter siden): Jeg har brukt opp likes igjen 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 Cassidy Tvillingene synes at det er en kjip regel det med antall likes. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. september Del Skrevet 1. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en kjip regel det med antall likes. Ja det synes jeg og Også føler jeg at det blir litt feil å poste i koseprat trådene våre når jeg ikke kan 💙e innleggene deres 😭 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå