Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her hadde vi det beste været i mai til litt uti juni, deretter en periode på noen uker med regn og senere aaaltfor varmt sommervær.

Denne uka har det regnet en del igjen og i dag (søndag) til tirsdag skal det være opphold, hvor nesten 10km med hovedvei fra byen og innover landet som skal asfalteres sikkert omsider blir ferdiggjort, deretter blir det regn igjen.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Her hadde vi det beste været i mai til litt uti juni, deretter en periode på noen uker med regn og senere aaaltfor varmt sommervær.

Denne uka har det regnet en del igjen og i dag (søndag) til tirsdag skal det være opphold, hvor nesten 10km med hovedvei fra byen og innover landet som skal asfalteres sikkert omsider blir ferdiggjort, deretter blir det regn igjen.

Cassidy Tvillingene skal få sol og litt varme her i Bergen i dag søndag og i morgen mandag i følge værmeldingen vi leste på nettet.😊😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Det var sannelig på tide, all den tid vi offisielt har inntatt den første av høstens dager :p 

God første høstdag 2024! :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene skal få sol og litt varme her i Bergen i dag søndag og i morgen mandag i følge værmeldingen vi leste på nettet.😊😊

Håper det beste for været i Bergen i dag :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er en kjip regel det med antall likes.:yes::yes:

Ja det synes jeg og :yes:

Også føler jeg at det blir litt feil å poste i koseprat trådene våre når jeg ikke kan 💙e innleggene deres 😭

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...