Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte om et rart hotell. Den hadde ikke hotell skrank en gang. For og få tilgang til rommet sitt da måtte man trekke et bilett ut av en regn parasoll. En liten familie forstod seg ikke på hvordan man skulle få biletten ut. Så jeg måtte vise dem hvordan man gjorde det. Husker at man måtte trykke to plasser på parasoll stanga, så kom bilettene ut.

Jeg tok til og med ut bilett for meg også. Til og med billetten var rar. Den var veldig rotete, man måtte studere den en stund for og finne rom nummeret og hvor lenge man kan bruke det rommet. Jeg tokk to billetter til meg selv. Jeg fant ut at jeg fikk rom 11 og andre rom nummeret husker jeg ikke. Når jeg fant rom 11. Det var litt av en rar rom. Det var egentlig ikke en rom mer som et gang med en sovesofa med bad. Og tre hotell rommer til. 

Husker at jeg har vært på dette hotellet før. Da var rom 11 mer ordentlig rom, det rommet der var stengt igjen, vet ikke årsaken. Men man kunne finne en vindu sånn at man kunne se inn til det rommet. Det rommet var helt vandalisert ned, tapetene var revet ned. Absolutt hele gulvet i det rommet var flerret opp sånn at man kunne se bakken. Vinduene i det rommet var knust.

Slik rom 11 var nå, så kunne man se ukjente folk gå ut og inn fra sin hotellrommet sitt.

Dette er alt jeg klarer og huske av drømmen min fra i natt.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ser at solen dukket opp her i Bergen akkurat før den skal gå ned,🌞🌞☀️☀️ og det synes vi er koselig. For vi har hatt en regnfull og vindfull dag i Bergen i dag,🌬️🌬️🌧️🌧️

Fint dere fikk finvær på kvelden da ☀️☀️😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Jeg husker aldri drømmene mine utover maks et par dager etterpå og jeg har bare to drømmer jeg husker deler av.

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene husker aldri drømmene våre.:no::no:

 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Husker drømmene mine jeg skreve i forumet oxo

Det var en periode jeg alltid husket drømmene mine kjempegodt, nå varierer det veldig 🤔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...