Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden):

Jeg prøvde Entern sin kombinasjon akkurat nå. Aldri prøvd den kombinasjon før nå. Det var faktisk godt. Men jeg brukte vanlig brød da. 😋😋😋

Så artig, glad du likte det 😀😊👍

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden):

Syns du denne reklame videoen her er både sjokkerende og ekkel på samme tid? Det syns jeg. 😖😖😣

 

Ja kjempe ekkel. Og en annen en med en dame som besøker sin døende far og han eklingen dukker opp, også like ekkel.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (På 24.8.2024 den 12:44 AM):

Var du stokk dum ? har ikke fått inntrykk av det :) 

Skal forklare deg jeg så 8 episoder i et av Halo å fallout seriene på en dag da kom A er angst da selv den gikk bort på lørdag fikk den på fredag. Venta til mandag komme på forumet allt sånt på virker meg da ja var stokk dum i hode da så de episodene i et 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 timer siden):

Skal forklare deg jeg så 8 episoder i et av Halo å fallout seriene på en dag da kom A er angst da selv den gikk bort på lørdag fikk den på fredag. Venta til mandag komme på forumet allt sånt på virker meg da ja var stokk dum i hode da så de episodene i et 

Ja men det er jo bra da 😀 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Her jeg bor har fått en ny butikk, med navn Kube. Den butikken har allerede blitt et hellig gral for meg. 🤩🤩 Alt det de selger der er jeg interessert i. De har hobby utstyr, Lego, brettspill, kortspill og figurer. Det er der jeg har kjøpt de tingene (se bildet nedenfor). 🙃🙃
Hver tirsdag nå fremover drar jeg til Kube kl 17:00. 🤩🤩

Helt klart en 10.000 av 10 butikk.

20240827_181956.thumb.jpg.2d0b04496c1f3c9c8e80b26c28a9e507.jpg

Sein bursdagsgave til meg selv. Det som er på bildet er rolle spill, kortspill, Funko POP figur, nye pensler, plastlommer for og beskytte kortene og hobby maling. Og jeg fikk en blyant gratis. 😃😃🤗 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Her jeg bor har fått en ny butikk, med navn Kube. Den butikken har allerede blitt et hellig gral for meg. 🤩🤩 Alt det de selger der er jeg interessert i. De har hobby utstyr, Lego, brettspill, kortspill og figurer. Det er der jeg har kjøpt de tingene (se bildet nedenfor). 🙃🙃
Hver tirsdag nå fremover drar jeg til Kube kl 17:00. 🤩🤩

Helt klart en 10.000 av 10 butikk.

20240827_181956.thumb.jpg.2d0b04496c1f3c9c8e80b26c28a9e507.jpg

Sein bursdagsgave til meg selv. Det som er på bildet er rolle spill, kortspill, Funko POP figur, nye pensler, plastlommer for og beskytte kortene og hobby maling. Og jeg fikk en blyant gratis. 😃😃🤗 

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en Megakul Butikk.😎😎🥰🥰😍😍🤩🤩

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden):

Her jeg bor har fått en ny butikk, med navn Kube. Den butikken har allerede blitt et hellig gral for meg. 🤩🤩 Alt det de selger der er jeg interessert i. De har hobby utstyr, Lego, brettspill, kortspill og figurer. Det er der jeg har kjøpt de tingene (se bildet nedenfor). 🙃🙃
Hver tirsdag nå fremover drar jeg til Kube kl 17:00. 🤩🤩

Helt klart en 10.000 av 10 butikk.

20240827_181956.thumb.jpg.2d0b04496c1f3c9c8e80b26c28a9e507.jpg

Sein bursdagsgave til meg selv. Det som er på bildet er rolle spill, kortspill, Funko POP figur, nye pensler, plastlommer for og beskytte kortene og hobby maling. Og jeg fikk en blyant gratis. 😃😃🤗 

Så hyggelig 😀👍 veldig koselig å ha en sånn favorittbutikk😊 særlig hobbybutikk 😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 timer siden):

Jeg skal til tannlegen i dag 😬

Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til hos tannlegen.🥰🥰

 

Entern skrev (4 timer siden):

Så hyggelig 😀👍 veldig koselig å ha en sånn favorittbutikk😊 særlig hobbybutikk 😊😊😊

 

Entern skrev (4 timer siden):

Enig 😊😊👍👍

Cassidy Tvillingene Digger Hobbybutikker.😍😍🤩🤩

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...