Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene Digger både Mandager, Tirsdager, Onsdager, Torsdager, Fredager, Lørdager og Søndager. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger både Mandager, Tirsdager, Onsdager, Torsdager, Fredager, Lørdager og Søndager. Digger bare lørdager og søndager Endret 26. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (8 minutter siden): Digger bare lørdager og søndager Cassidy Tvillingene forstår, men digger du ikke fredagskvelder da?? For da kan du få litt lengre helg enn om du bare digger lørdager og søndager.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene forstår, men digger du ikke fredagskvelder da?? For da kan du få litt lengre helg enn om du bare digger lørdager og søndager.😊😊 Jo. Nå fikk jeg kjeft av en Mods. Det var ikke noe gøy. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jo. Nå fikk jeg kjeft av en Mods. Det var ikke noe gøy. Cassidy Tvillingene har fått kjeft hele livet, så sånt bare preller av oss.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har fått kjeft hele livet, så sånt bare preller av oss.😉😉 Har dere også fått det her inne? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Har dere også fått det her inne? Cassidy Tvillingene fikk kjeft her inne noen ganger da vi var nye her på Diskusjon i november-desember 2018.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene fikk kjeft her inne noen ganger da vi var nye her på Diskusjon i november-desember 2018.😉😉 Har dere fått advarsel? Jeg fikk beskjed at jeg måtte skjerpe meg. Tullet bare to setninger og så bank i bordet fikk jeg streng melding. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Har dere fått advarsel? Jeg fikk beskjed at jeg måtte skjerpe meg. Tullet bare to setninger og så bank i bordet fikk jeg streng melding. Cassidy Tvillingene fikk noen advarsler her på Diskusjon i 2018 fordi vi var litt ivrige i telletrådene. Men det er heldigvis ikke like strengt her på Lekeplassen nå lengre.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk kjeft her inne noen ganger da vi var nye her på Diskusjon i november-desember 2018.😉😉 Da synes jeg dere har oppført dere meget bra siden 2018. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene fikk noen advarsler her på Diskusjon i 2018 fordi vi var litt ivrige i telletrådene. Men det er heldigvis ikke like strengt her på Lekeplassen nå lengre.😊😊 Da kan man bare herje så mye man vil på lekeplassen? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Da synes jeg dere har oppført dere meget bra siden 2018. Cassidy Tvillingene holder oss bare her på Lekeplassen og i chattetrådene i OT-Baren og der er det ikke like strengt som på resten av forumet.😊😊 SommerSolo skrev (3 minutter siden): Da kan man bare herje så mye man vil på lekeplassen? Cassidy Tvillingene tenker at det er litt mer rom for herjing her på Lekeplassen ja.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene holder oss bare her på Lekeplassen og i chattetrådene i OT-Baren og der er det ikke like strengt som på resten av forumet.😊😊 Cassidy Tvillingene tenker at det er litt mer rom for herjing her på Lekeplassen ja.😉😉 Det prøvde jeg å gjøre å der tålte de ikke noe. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Det prøvde jeg å gjøre å der tålte de ikke noe. Cassidy Tvillingene tåler det, vi synes at litt herjing her av og til. Kan være litt morsomt. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tåler det, vi synes at litt herjing her av og til. Kan være litt morsomt. Jeg synes det er for mye poltikk her og kjedelige tråder på de andre forumet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er for mye poltikk her og kjedelige tråder på de andre forumet Cassidy Tvillingene bryr oss ikke noe særlig om politikk, så vi holder oss unna politiske tråder på begge forum. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bryr oss ikke noe særlig om politikk, så vi holder oss unna politiske tråder på begge forum. Hvor mange poeng kan man få? Før man blir utestengt? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (7 minutter siden): Hvor mange poeng kan man få? Før man blir utestengt? Cassidy Tvillingene har ikke peiling, for vi har heldigvis aldri blitt utestengte.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke peiling, for vi har heldigvis aldri blitt utestengte.😊😊 Ok. Nå spiser jeg godteri 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Ok. Nå spiser jeg godteri Cassidy Tvillingene spiser også godteri nå.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå