Maskinfører Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august MR SPEED skrev (25 minutter siden): Jeg var stokk dum nå 😡se tråden til @Maskinfører Var du stokk dum ? har ikke fått inntrykk av det 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (4 minutter siden): Jeg får ikke sove Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove, for det opplevde vi ofte da vi gikk på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove, for det opplevde vi ofte da vi gikk på ungdomsskolen. Det er irriterende…. Har dere ikke søvn problemer mer? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august SommerSolo skrev (2 timer siden): Det er irriterende…. Har dere ikke søvn problemer mer? Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 Hehe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august SommerSolo skrev (3 timer siden): Hehe Ja for da Cassidy Tvillingene gikk på ungdomsskolen var vi våkne om nettene fordi vi ikke fikk sove, men nå er vi våkne om nettene fordi vi selv vil.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Ja for da Cassidy Tvillingene gikk på ungdomsskolen var vi våkne om nettene fordi vi ikke fikk sove, men nå er vi våkne om nettene fordi vi selv vil.😉😉 Høres egentlig koselig ut 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (48 minutter siden): Høres egentlig koselig ut 😊😊 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰😊😊 See for meg at dere sitter og koser dere med data og mat og har det lys og varmt mens det regner og blåser i nattemørket utenfor 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (9 minutter siden): See for meg at dere sitter og koser dere med data og mat og har det lys og varmt mens det regner og blåser i nattemørket utenfor 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at det er en fin beskrivelse av det.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en fin beskrivelse av det.😊😊 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Akkurat kommet ut av dusjen. 🚿🚿 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (5 timer siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Akkurat kommet ut av dusjen. 🚿🚿 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.😊😊🥰🥰 Takk, det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (Akkurat nå): Takk, det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig finsøndagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig finsøndagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (49 minutter siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Jeg har drøyet tiden igjen, skulle ha lagt meg for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Cassidy Tvillingene koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Teller ned til helg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå