Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (4 minutter siden):

Det liker ikke jeg… vil ha sommeren tilbake 

Cassidy Tvillingene liker ikke sommeren, den er enten for varm eller for lummer eller for regnfull, og vi liker ikke vinteren, for den er enten for kald, for snøfull eller for grå og regnfull. Våren og Høsten er de to årstidene vi liker best. Vi synes at høsten har komt i skyggen av vinteren, og våren har komt i skyggen av sommeren. Så vi vil slå et slag for våren og høsten. Som er de to beste årstidene etter vår mening.:thumbs::thumbs:

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden):

Cassidy Tvillingene liker ikke sommeren, den er enten for varm eller for lummer eller for regnfull, og vi liker ikke vinteren, for den er enten for kald, for snøfull eller for grå og regnfull. Våren og Høsten er de to årstidene vi liker best. Vi synes at høsten har komt i skyggen av vinteren, og våren har komt i skyggen av sommeren. Så vi vil slå et slag for våren og høsten. Som er de to beste årstidene etter vår mening.:thumbs::thumbs:

Ja ok det var en fin beskrivelse for hvordan dere føler årstidene. Jeg elsker sommeren, desto varmere jo bedre. Høsten er nydelig med alle de fine fargene og vinteren når vi kan tenne i peisen og lys overalt og jul. Elsker julen. 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (7 timer siden):

Ja ok det var en fin beskrivelse for hvordan dere føler årstidene. Jeg elsker sommeren, desto varmere jo bedre. Høsten er nydelig med alle de fine fargene og vinteren når vi kan tenne i peisen og lys overalt og jul. Elsker julen. 

Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen, vi liker påsken mye bedre.😊😊

 

MR SPEED skrev (1 time siden):

Tenkt litt åbytte navn til master chief

MR SPEED Å master chief

DE KRIGER NÅ

er bare en tanke 

 

IMG_9222.jpeg

:thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...