MR SPEED Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): All fisken som Cassidy Tvillingene får går rett i magene våre.😜😜🥰🥰 ❤️❤️😎😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (10 minutter siden): ❤️❤️😎😎 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): OZZY & OZZIE Cassidy Tvillingene synes at dette er søte emojier.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Nå er jeg så lei av å gjøre fysikk oppgaver at jeg kunne spydd. Ikke litt ferdig en gang 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Cassidy Tvillingene har sett de første gulebladene på trærne i dag.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har sett de første gulebladene på trærne i dag.😊😊 Det liker ikke jeg… vil ha sommeren tilbake 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august (endret) SommerSolo skrev (4 minutter siden): Det liker ikke jeg… vil ha sommeren tilbake Cassidy Tvillingene liker ikke sommeren, den er enten for varm eller for lummer eller for regnfull, og vi liker ikke vinteren, for den er enten for kald, for snøfull eller for grå og regnfull. Våren og Høsten er de to årstidene vi liker best. Vi synes at høsten har komt i skyggen av vinteren, og våren har komt i skyggen av sommeren. Så vi vil slå et slag for våren og høsten. Som er de to beste årstidene etter vår mening. Endret 22. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene liker ikke sommeren, den er enten for varm eller for lummer eller for regnfull, og vi liker ikke vinteren, for den er enten for kald, for snøfull eller for grå og regnfull. Våren og Høsten er de to årstidene vi liker best. Vi synes at høsten har komt i skyggen av vinteren, og våren har komt i skyggen av sommeren. Så vi vil slå et slag for våren og høsten. Som er de to beste årstidene etter vår mening. Ja ok det var en fin beskrivelse for hvordan dere føler årstidene. Jeg elsker sommeren, desto varmere jo bedre. Høsten er nydelig med alle de fine fargene og vinteren når vi kan tenne i peisen og lys overalt og jul. Elsker julen. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Tenkt litt åbytte navn til master chief MR SPEED Å master chief DE KRIGER NÅ er bare en tanke 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (7 timer siden): Ja ok det var en fin beskrivelse for hvordan dere føler årstidene. Jeg elsker sommeren, desto varmere jo bedre. Høsten er nydelig med alle de fine fargene og vinteren når vi kan tenne i peisen og lys overalt og jul. Elsker julen. Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen, vi liker påsken mye bedre.😊😊 MR SPEED skrev (1 time siden): Tenkt litt åbytte navn til master chief MR SPEED Å master chief DE KRIGER NÅ er bare en tanke Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Nå skal jeg på pub en tur, prates i morgen 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Entern skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg på pub en tur, prates i morgen 😊 Cassidy Tvillingene synes at det er fint og viktig at du koser deg, vi ønsker deg god tur på puben og så snakkes vi i morgen vår gode venn @Entern😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen, vi liker påsken mye bedre.😊😊 Fordi da stod jesus opp igjen? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Fordi da stod jesus opp igjen? Nei Cassidy Tvillingene liker påsken for da begynner ofte våren, og så har vi to puslespillmaraton sammen hver påske.🧩🧩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene liker påsken for da begynner ofte våren, og så har vi to puslespillmaraton sammen hver påske.🧩🧩👨🦰👩🦰👍👍 Hva er det da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Hva er det da? Cassidy Tvillingene pusler 5 puslespill sammen hver dag i påsken mellom skjærtorsdag-2påskedag, og de puslespillene har mellom 500-1000 brikker.🧩🧩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Jeg var stokk dum nå 😡se tråden til @Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august MR SPEED skrev (8 minutter siden): Jeg var stokk dum nå 😡se tråden til @Maskinfører Cassidy Tvillingene synes at det er fint å få besøk av deg her vår gode venn.♥️♥️ Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å få besøk av deg her vår gode venn.♥️♥️ Jeg får ikke sove 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå