Entern Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene har våren som vår favorittårstid, og vi har høsten som vår favorittårstid nummer 2.😊😊 Samme her 😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august SommerSolo skrev (1 time siden): Hva er det å glede seg til? Roper etter sommeren jeg… Fine farger og fallende løv og grei temperatur og romantisk melankoli 🍂🍁🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Entern skrev (1 minutt siden): Samme her 😀😀 Cassidy Tvillingene synes enten at vinteren er for kald eller for våt, og vi synes at sommeren enten er for varm eller for våt. Så derfor synes vi at været og temperaturene er finere om våren og om høsten.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Entern skrev (2 minutter siden): Fine farger og fallende løv og grei temperatur og romantisk melankoli 🍂🍁🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes enten at vinteren er for kald eller for våt, og vi synes at sommeren enten er for varm eller for våt. Så derfor synes vi at været og temperaturene er finere om våren og om høsten.😊😊 Enig. Vinteren blir veldig kjedelig og deprimerende etterhvert enten med masse snø overalt og kjempekaldt eller bare grått og regn, sommeren er altfor lys og varm, vår og høst er akkurat passe og fine årstider jeg blir glad av 😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august SommerSolo skrev (1 time siden): Hva er det å glede seg til? Roper etter sommeren jeg… Skal love bilder da av Star Wars 3D-puslespill - Millennium Falcon 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Entern skrev (1 minutt siden): Enig. Vinteren blir veldig kjedelig og deprimerende etterhvert enten med masse snø overalt og kjempekaldt eller bare grått og regn, sommeren er altfor lys og varm, vår og høst er akkurat passe og fine årstider jeg blir glad av 😊 😊😊 Cassidy Tvillingene synes ofte at våren kommer i skyggen av sommeren, og høsten kommer i skyggen av vinteren. Så derfor vil vi slå et slag for våren og høsten. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Skal love bilder da av Star Wars 3D-puslespill - Millennium Falcon Cassidy Tvillingene synes at den der er Episk Megakul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er Episk Megakul.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger den.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august OZZY & OZZIE Digger den dere der 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august MR SPEED skrev (21 minutter siden): OZZY & OZZIE Digger den dere der Cassidy Tvillingene megadigger de nye kallenavnene våre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august OZZY & OZZIE Er dere våkene jeg er Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): OZZY & OZZIE Er dere våkene jeg er Cassidy Tvillingene er våkne men vi liker å ta det litt mer med ro i postingen nå om natten.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er våkne men vi liker å ta det litt mer med ro i postingen nå om natten.😊😊 Ikke spame forumet skal vi prøve nei trur ikke det 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke spame forumet skal vi prøve nei trur ikke det 🤪 Nei det tror ikke Cassidy Tvillingene heller at er lurt for da får vi kjeft av mod her.😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Nei det tror ikke Cassidy Tvillingene heller at er lurt for da får vi kjeft av mod her.😜😜 Jeg BEGYNDER deres tur 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jeg BEGYNDER deres tur 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Jeg bør sette isen tilbake i frysa mi nå, ellers blir den tom og det kan vi ikke ha noe av. Må ha litt til senere i dag også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Nå skal Cassidy Tvillingene straks ut for å fiske makrell.👨🦰👩🦰🎣🎣 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå