Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Den her er id kaffe jeg våkna opp av den er fra oda er 3 ganger mye koffein jeg ble våken av den Cassidy Tvillingene synes at den iskaffen der er god vi.😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (7 minutter siden): Den her er id kaffe jeg våkna opp av den er fra oda er 3 ganger mye koffein jeg ble våken av den Hvordan smaker den? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august (endret) Endelig lagt meg. Har tatt sovemedisin for å sove i natt, håper den kicket inn og gir meg skjønnhetssøvn. Endret 11. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene koser oss med hvitløkskjeks og cherry-tomater nå.🧄🧄🍪🍪🍅🍅😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Endelig lagt meg. Har tatt sovemedisin for å sove i natt, håper den kicket inn og gir meg skjønnhetssøvn. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, og vi håper at du får sove godt @SommerSolo😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, og vi håper at du får sove godt @SommerSolo😴😴💤💤🥱🥱 Takk det håper jeg også for jeg er rimelig grinete uten søvn. Endret 11. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Hvordan smaker den? Kaffe liker ikke etter smaken men. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Kaffe liker ikke etter smaken men. Men den er kald? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, og vi håper at du får sove godt @SommerSolo😴😴💤💤🥱🥱 Si til @SommerSolo Åsen smaker den jeg har glemt det nå Endret 11. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Takk det håper jeg også for jeg er rimelig grinte uten søvn. Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for at du får en godnattsøvn.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Si til @SommerSolo Åsen smaker jeg har glemt det nå 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for at du får en godnattsøvn.😊😊 I dag har ikke vært en moro dag. Jobbet for hardt og for mye, og lært null. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (4 minutter siden): I dag har ikke vært en moro dag. Jobbet for hardt og for mye, og lært null. Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin dag i dag.😊😊 Vi synes at det er kjipt å høre at du har hatt en stressende dag i dag. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin dag i dag.😊😊 Vi synes at det er kjipt å høre at du har hatt en stressende dag i dag. Det var bra. Hva har dere gjort da? Synes dere at jeg har vært irriterende i dag? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Det var bra. Hva har dere gjort da? Synes dere at jeg har vært irriterende i dag? Cassidy Tvillingene har slappet av og vi har fisket makrell i dag. Og vi synes ikke at du har vært irriterende i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Her har Cassidy Tvillingene postet bilde til deg av Ramsløk sånn at du kan se hvordan den ser ut @SommerSolo😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august @SommerSolo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): @SommerSolo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vet dere 2 du hva det er 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Vet dere 2 du hva det er Cassidy Tvillingene gjetter at det er fra et spill vi.🎮🎮🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå