Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (39 minutter siden): Takk CC digger det🤪🤪hilsen deres egen 🤪🤪Charter speedy 🤪🤪🤪🤪 Skal gi Savatage en sjanse siden du 😊😊 De beste platene deres er Hall of the Mountain King, Gutter Ballet og Edge of Thorns 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Entern skrev (47 minutter siden): De beste platene til Savatage er klassisk heavy med litt elementer av musikal. Høres litt ut som Judas Priest type heavy men med litt Queen elementer kanskje 😀 Da tror Cassidy Tvillingene at vi kommer til å Digge musikken til Savatage. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Entern skrev (46 minutter siden): De beste platene deres er Hall of the Mountain King, Gutter Ballet og Edge of Thorns 😀 Da skal Cassidy Tvillingene sjekke ut de platene. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Da tror Cassidy Tvillingene at vi kommer til å Digge musikken til Savatage. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Da skal Cassidy Tvillingene sjekke ut de platene. Så fint 😊😊 tror dere vil like de 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Entern skrev (6 minutter siden): Så fint 😊😊 tror dere vil like de 😊😊👍👍 Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Høsten er like rundt hjørne nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Litt av en fight mellom USA og Frankrike nå på basket. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Jeg er trøtt. Flere som er det? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene synes at høsten er en finårstid vi.🍃🍃😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (50 minutter siden): Jeg er trøtt. Flere som er det? Er trøtt vær da her går det koffein piller cola burn nå det trengs da😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene er lysvåkne nå vi begge to.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er lysvåkne nå vi begge to.😊😊 Dere har våknet opp nå da 😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Dere har våknet opp nå da 😃😃 Jepp det stemmer, Cassidy Tvillingene vet at du kjenner døgnrytmen vår bra Speedy.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Her er en interessant nettside. https://emojiene.com/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Her er en interessant nettside. https://emojiene.com/ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at denne nettsiden virker veldig interessant, vi har lagret den på pc-en vår nå, og så skal vi sjekke den ut senere.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august MR SPEED skrev (1 time siden): Er trøtt vær da her går det koffein piller cola burn nå det trengs da😃 Drikker ikke energidrikker jeg, men til nød kvart kaffekopp. Liker ikke smaken, men det hjelper litt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Cassidy Tvillingene liker veldig godt kaffe vi, favorittkaffen vår er cappuccino.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august Streamen min kræsjet i dag. 😲 Men er gangske fornøyd med lengden på den. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Streamen min kræsjet i dag. 😲 Men er gangske fornøyd med lengden på den. 🤗 Cassidy Tvillingene koste oss med streamen din i kveld, vi har allerede ønsket oss spill til neste søndag.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august Rapporter Del Skrevet 11. august SommerSolo skrev (1 time siden): Drikker ikke energidrikker jeg, men til nød kvart kaffekopp. Liker ikke smaken, men det hjelper litt. Den her er id kaffe jeg våkna opp av den er fra oda er 3 ganger mye koffein jeg ble våken av den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå