Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august (endret) MR SPEED skrev (7 minutter siden): Nei☹️ Entern skrev (8 minutter siden): Har du prøvd søtpotet potetgull? Cassidy Tvillingene har prøvd Maarud Søtpotetgull, det er ikke favorittpotetgullet vårt. Men det er helt ok potetgull.🍠🍠🟡🟡😊😊 Endret 9. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Glemte bilder 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har prøvd Maarud Søtpotetgull, det er ikke favorittpotetgullet vårt. Men det er helt ok potetgull.🍠🍠🟡🟡😊😊 Ja det synes jeg og 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (7 minutter siden): Nei☹️ GJØR DET GJØR DET GJENNOMFØR DET 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har prøvd Maarud Søtpotetgull, det er ikke favorittpotetgullet vårt. Men det er helt ok potetgull.🍠🍠🟡🟡😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Entern skrev (5 minutter siden): Ja det synes jeg og Entern skrev (4 minutter siden): GJØR DET GJØR DET GJENNOMFØR DET Cassidy Tvillingene er helt enige.😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august (endret) Entern skrev (30 minutter siden): GJØR DET GJØR DET GJENNOMFØR DET det er et problem grunn av epilepsien kan jeg ikke kan stå ved I’M å lage mat ved en om jeg jskulle tryne over ved et anfall da brenner jeg meg har lyst teste men dessverre er det hinder i veien Endret 9. august av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (9 minutter siden): det er et problem grunn av epilepsien ikke kan stå å lage mat ved en omtvistet jeg skulle tryne over ved et anfall da brenner jeg meg har lyst teste men dessverre er det hinder i veien Det forstår Cassidy Tvillingene, det er skikkelig kjipt. Men vi er glade for at du har funnet ferdigmat som du liker og som du kan varme i mikroen Speedy.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (56 minutter siden): det er et problem grunn av epilepsien kan jeg ikke kan stå ved I’M å lage mat ved en om jeg jskulle tryne over ved et anfall da brenner jeg meg har lyst teste men dessverre er det hinder i veien Huff 😭 Fint du har ferdigmat du liker 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Entern skrev (6 minutter siden): Huff 😭 Fint du har ferdigmat du liker 😊 Det synes Cassidy Tvillingene også at er fint.😊😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Den satt rett i fugle kassa da gitt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Cassidy Tvillingene har akkurat drukket kaffe nå vi.☕☕ 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene tror ikke at Speedy har så mange reinsdyr i Østfold vi.😉😉 Haha trodde han bodde i Kautokeino el no 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (15 timer siden): Haha det skal jeg prøve å huske 🥳🥳🥳 Så får vi håpe alle de fulle gamlingene ikke kaster meg ut av puben 🤣🤣🤣 Neida, hehe. Men du må bare huske å drikke vann før du legger deg sånn at du ikke sovner på stigende promille. Husk husk. Lett å glemme. 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (15 timer siden): @SommerSolo Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e å bli min store kjærlighet Ja, noen elsker kaffe Og snaps av fingerbøl Men spar meg for andre laster Enn øl, øl, øl Eg satt på stranden med ei lita tutta (hoho) Ei sommarnatt ved middelhavets kyst Hu beit meg litt i øyra og så sa hu. (Hva sa hu) "Kjære gulle mitt, no må du gjer som du har lyst" Digger teksten🤣🍺 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (18 timer siden): Ok. Men ikke på vinteren heller? Har du reinsdyr? Var feil i svaret er ikke same rein dyrka musikk elsker les det her Spoiler Well the night's begun and you want some fun Do you think you're gonna find it (find it) You got to treat yourself like number one Do you need to be reminded (need to be reminded) It doesn't matter what you do or say Just forget the things that you've been told We can't do it any other way Everybody's got to rock n roll yay Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud If you don't feel good every way you could Don't sit there broken hearted (sit there broken hearted) Call all your friends in the neighborhood And get the party started(get the party started) Don't let them tell you that there's too much noise They're too old to really understand You'll still get rowdy with the girls and boys 'Cause it's time for you to take a stand yay Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud You got to have a party Shout it, shout it, shout it out loud Turn it up louder Shout it, shout it, shout it out loud And everybody shout it now Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud I hear you gettin' louder Shout it, shout it, shout it out loud Everybody shout it now Shout it, shout it, shout it out loud Spoiler 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (3 timer siden): Neida, hehe. Men du må bare huske å drikke vann før du legger deg sånn at du ikke sovner på stigende promille. Husk husk. Lett å glemme. Takk for tips 😀 Har ombestemt meg, blir hjemme 😅 gikk lang fin tur i dag så trenger å slappe av litt 😅😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Var feil i svaret er ikke same rein dyrka musikk elsker les det her Skjul innhold Well the night's begun and you want some fun Do you think you're gonna find it (find it) You got to treat yourself like number one Do you need to be reminded (need to be reminded) It doesn't matter what you do or say Just forget the things that you've been told We can't do it any other way Everybody's got to rock n roll yay Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud If you don't feel good every way you could Don't sit there broken hearted (sit there broken hearted) Call all your friends in the neighborhood And get the party started(get the party started) Don't let them tell you that there's too much noise They're too old to really understand You'll still get rowdy with the girls and boys 'Cause it's time for you to take a stand yay Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud You got to have a party Shout it, shout it, shout it out loud Turn it up louder Shout it, shout it, shout it out loud And everybody shout it now Shout it, shout it, shout it out loud Shout it, shout it, shout it out loud I hear you gettin' louder Shout it, shout it, shout it out loud Everybody shout it now Shout it, shout it, shout it out loud Skjul innhold MR SPEED skrev (2 timer siden): @SommerSolo noe jeg liker ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (5 timer siden): Haha trodde han bodde i Kautokeino el no 😉😉 Entern skrev (1 time siden): Takk for tips 😀 Har ombestemt meg, blir hjemme 😅 gikk lang fin tur i dag så trenger å slappe av litt 😅😊 Cassidy Tvillingene tenker at det også blir koselig vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (2 timer siden): Takk for tips 😀 Har ombestemt meg, blir hjemme 😅 gikk lang fin tur i dag så trenger å slappe av litt 😅😊 Fornuftig. Like greit å spare pengene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå