Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (5 minutter siden): Ok. Men ikke på vinteren heller? Har du reinsdyr? Cassidy Tvillingene tror ikke at Speedy har så mange reinsdyr i Østfold vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (17 minutter siden): @Entern når du går på pub i morgen kan du høre på denne den er rå kul. Men litt stygg tekst. Den er kul da. Ta en øl for oss alle. Haha det skal jeg prøve å huske 🥳🥳🥳 Så får vi håpe alle de fulle gamlingene ikke kaster meg ut av puben 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal på McDonalds og ha hver vår doble Quarter Pounder meny i morgen.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Nam nam nam 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (5 minutter siden): Nam nam nam 😊😊 😋😋 Entern skrev (6 minutter siden): Haha det skal jeg prøve å huske 🥳🥳🥳 Så får vi håpe alle de fulle gamlingene ikke kaster meg ut av puben 🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene krysser fingrene på at det går bra vi.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😋😋 Cassidy Tvillingene krysser fingrene på at det går bra vi.🤣🤣👍👍 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene tenker at du oppfører deg bra på pub vi.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at du oppfører deg bra på pub vi.😊😊 Det gjør jeg 😇😇😇 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg 😇😇😇 Det er bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du koser deg i helgene vi.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene er skikkelig snopesyke vi.😉😉 hva med hobby da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): hva med hobby da Cassidy Tvillingene kan spise Hobbysjokoladen, men det er ikke favorittsjokoladen vår.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august @SommerSolo Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e å bli min store kjærlighet Ja, noen elsker kaffe Og snaps av fingerbøl Men spar meg for andre laster Enn øl, øl, øl Eg satt på stranden med ei lita tutta (hoho) Ei sommarnatt ved middelhavets kyst Hu beit meg litt i øyra og så sa hu. (Hva sa hu) "Kjære gulle mitt, no må du gjer som du har lyst" 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): @SommerSolo Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e det skjønnaste eg vet Øl, øl og mere øl (ha ha ha ha) Det e å bli min store kjærlighet Ja, noen elsker kaffe Og snaps av fingerbøl Men spar meg for andre laster Enn øl, øl, øl Eg satt på stranden med ei lita tutta (hoho) Ei sommarnatt ved middelhavets kyst Hu beit meg litt i øyra og så sa hu. (Hva sa hu) "Kjære gulle mitt, no må du gjer som du har lyst" Ha Ha, Cassidy Tvillingene Digger den gode stemningen som du lager her inne nå vi Speedy.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det er bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du koser deg i helgene vi.😊😊🥰🥰 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (Akkurat nå): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august @SommerSolo ikke teste søt potet hilsen kødde speedy 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er trøtt nå Cassidy Tvillingene lurer på om du skal sove snart siden du er trøtt??😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): @SommerSolo ikke teste søt potet hilsen kødde speedy 🤪 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (7 minutter siden): @SommerSolo ikke teste søt potet hilsen kødde speedy 🤪 Har du prøvd søtpotet potetgull? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (1 minutt siden): Har du prøvd søtpotet potetgull? Nei☹️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå