Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut vi.🥰🥰😊😊 Ja tror det blir en fin dag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (Akkurat nå): Fordelen med å være i midten av 40-åra og singel 🥳🥳🥳 Huff glad det er lenge til jeg er 40🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Huff glad det er lenge til jeg er 40🤣 Det er ikke så gæernt 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (4 minutter siden): Fordelen med å være i midten av 40-åra og singel 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene synes også at singellivet er best vi.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (Akkurat nå): Det er ikke så gæernt 😁 40 årene er skremmende. Huff og huff. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at singellivet er best vi.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det er veldig ålreit 😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): 40 årene er skremmende. Huff og huff. Det skjønner jeg 😊👍 Men 30-åra er kjempe ålreit 😊 bare å glede seg 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (5 minutter siden): Ja tror det blir en fin dag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin lørdag i morgen vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig ålreit 😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg 😊👍 Men 30-åra er kjempe ålreit 😊 bare å glede seg 😊 Det er nok bedre men du? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (4 minutter siden): 40 årene er skremmende. Huff og huff. Er ikke så farlig å bli 40 år da…. Jeg driter i alderen nå selv er 54 gamlingen samegutten😝😝😝😝😝 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene er skikkelig snopesyke vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er ikke så farlig å bli 40 år da…. Jeg driter i alderen nå selv er 54 gamlingen samegutten😝😝😝😝😝 🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er skikkelig snopesyke vi.😉😉 Hva da CC 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Er ikke så farlig å bli 40 år da…. Jeg driter i alderen nå selv er 54 gamlingen samegutten😝😝😝😝😝 Går du i bunad som de har i Kautokeino? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Går du i bunad som de har i Kautokeino? Nei 😜😜😜😜 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva da CC Troika svarer Cassidy Tvillingene.😋😋 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august @Entern når du går på pub i morgen kan du høre på denne den er rå kul. Men litt stygg tekst. Den er kul da. Ta en øl for oss alle. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene skal på McDonalds og ha hver vår doble Quarter Pounder meny i morgen.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (20 minutter siden): Nei 😜😜😜😜 Ok. Men ikke på vinteren heller? Har du reinsdyr? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå