Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jo dere poste i potet gull tråden deres Cassidy Tvillingene har lov til å si det vi vil i denne tråden her også.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har lov til å si det vi vil i denne tråden her også.😊😊 Samme her da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Slutter nå CC med tullet mitt CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Samme her da MR SPEED skrev (Akkurat nå): Slutter nå CC med tullet mitt CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😊 Cassidy Tvillingene er to stae irer som sier akkurat det vi vil vet du.🍀🍀☘️☘️😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er to stae irer som sier akkurat det vi vil vet du.🍀🍀☘️☘️😉😉 Dere å ok jeg gir meg bare kødda med dere 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Jeg må lade brettet og så kommer jeg tilbake📱🔌🪫🔜🔋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august MR SPEED skrev (5 minutter siden): Dere å ok jeg gir meg bare kødda med dere 2 Cassidy Tvillingene vet vi digger at du tuller med oss.🤣🤣👍👍 Entern skrev (5 minutter siden): Jeg må lade brettet og så kommer jeg tilbake📱🔌🪫🔜🔋 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august (endret) Entern skrev (14 minutter siden): Jeg må lade brettet og så kommer jeg tilbake📱🔌🪫🔜🔋 Du kan jo bruke det brettet mens du ladder det da……jeg kan det med iPad air da lades for det da @Entern 😊😊 Endret 9. august av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene koser oss med brus nå vi.🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Lader opp til lang dag i morgen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene skal slappe av i morgen vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene skal slappe av i morgen vi.😊😊 Kan dere tenke på meg mens dere slapper av? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Kan dere tenke på meg mens dere slapper av? Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (55 minutter siden): Du kan jo bruke det brettet mens du ladder det da……jeg kan det med iPad air da lades for det da @Entern 😊😊 Ja det kan jeg jo 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (10 minutter siden): Lader opp til lang dag i morgen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal slappe av i morgen vi.😊😊 Jeg skal nok gå lang spasertur i morgen 😊 og kanskje på pub etterpå 🥳 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ 🥰 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (1 minutt siden): Jeg skal nok gå lang spasertur i morgen 😊 og kanskje på pub etterpå 🥳 Heldige deg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august Entern skrev (2 minutter siden): 😊😊☺️☺️ Ja det kan jeg jo 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg skal nok gå lang spasertur i morgen 😊 og kanskje på pub etterpå 🥳 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut vi.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): 🥰 🥰🥰 SommerSolo skrev (1 minutt siden): Heldige deg. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. august Rapporter Del Skrevet 9. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Heldige deg. Fordelen med å være i midten av 40-åra og singel 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå