SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du har selskap vi.🥰🥰 Jeg har bestevenn jeg og, i Ludvig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Jeg har bestevenn jeg og, i Ludvig. Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig vi.🥰🥰 Jeg skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken i natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jeg skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken i natt. Cassidy Tvillingene gjetter at vi to kanskje vinner.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at vi to kanskje vinner.😉😉 Det tror jeg også 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Det tror jeg også Cassidy Tvillingene har god trening i å være nattaktive vi.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Jeg har aldri pleid å være våken på denne tiden på ukedag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Sviskepott skrev (3 minutter siden): Jeg vinner ikke. Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde vunnet hvis førstepremien var gratis iskrem i et helt år.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri pleid å være våken på denne tiden på ukedag Cassidy Tvillingene er like lenge våkne alle 7 dagene i uken vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er like lenge våkne alle 7 dagene i uken vi.😊😊 Får dere nok søvn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Får dere nok søvn Cassidy Tvillingene må nok svare både ja og nei der vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Nå må i hvert fall jeg sove 🥱😊 god natt alle sammen 😴😊 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde vunnet hvis førstepremien var gratis iskrem i et helt år.😉😉 Nei, orker ikke. Det lover jo godt. Jeg legger meg også. Snakkes alle sammen i morgen. Entern skrev (2 minutter siden): Nå må i hvert fall jeg sove 🥱😊 god natt alle sammen 😴😊 God natt til deg. Drøm fint. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Entern skrev (3 minutter siden): Nå må i hvert fall jeg sove 🥱😊 god natt alle sammen 😴😊 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Nei, orker ikke. Det lover jo godt. Jeg legger meg også. Snakkes alle sammen i morgen. God natt til deg. Drøm fint. Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godnatt våre gode venner @Entern og @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Det gikk bedre i natt, så takk for fine soveønsker. 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Sviskepott skrev (2 timer siden): Det gikk bedre i natt, så takk for fine soveønsker. Jeg sovnet først, våknet nå. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august SommerSolo skrev (4 timer siden): Jeg sovnet først, våknet nå. ...men så sovnet du igjen? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Sviskepott skrev (59 minutter siden): ...men så sovnet du igjen? Nei, hehe, det ville vært krise. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Sviskepott skrev (9 timer siden): Det gikk bedre i natt, så takk for fine soveønsker. Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du sov bedre i natt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå