Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Men det er ikke forenlig med jobb og skole Cassidy Tvillingene er verken på jobb eller på skole vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Sviskepott skrev (2 minutter siden): Hver gang jeg prøver å være her på natta, så er jeg egentlig trøtt og trenger å sove ...jeg døgner nemlig ikke lengre, så jeg må ha blitt voksen eller noe. 😕 Cassidy Tvillingene døgner fortsatt vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Sviskepott skrev (19 minutter siden): Hver gang jeg prøver å være her på natta, så er jeg egentlig trøtt og trenger å sove ...jeg døgner nemlig ikke lengre, så jeg må ha blitt voksen eller noe. 😕 Samme her, greier ikke døgne 😩 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at natten er den beste tiden å være våkne på vi.😊😊 Koselig å være våken sent om natten men sjelden jeg greier det 😅 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (22 minutter siden): Btw tror @MR SPEED er sur på meg Oisann 😅 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Oisann 😅 😯 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Samme her, greier ikke døgne 😩 Cassidy Tvillingene greier fortsatt å døgne, men spør oss igjen om 10 år, da tenker vi at det er tyngre for oss også.😉😉 Entern skrev (1 minutt siden): Koselig å være våken sent om natten men sjelden jeg greier det 😅 Cassidy Tvillingene tror at vi greier det fordi vi har hverandre å prate med.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene greier fortsatt å døgne, men spør oss igjen om 10 år, da tenker vi at det er tyngre for oss også.😉😉 Cassidy Tvillingene tror at vi greier det fordi vi har hverandre å prate med.😊😊 Ja det blir tyngre når man er eldre 😅 Ja det høres veldig koselig ut 😊😊👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): 😯 Går sikkert bra 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Oisann 😅 SommerSolo skrev (Akkurat nå): 😯 Cassidy Tvillingene tror at han roer seg nok snart ned igjen vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja det blir tyngre når man er eldre 😅 Ja det høres veldig koselig ut 😊😊👍👍 Skal dere se på OL i kveld? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Går sikkert bra 😅 Jeg har stjålet praten med tvillingene, men ikke med vilje. Jeg snakker jo med alle. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja det blir tyngre når man er eldre 😅 Ja det høres veldig koselig ut 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig, og vi tror nok at du har rett der.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Jeg har stjålet praten med tvillingene, men ikke med vilje. Jeg snakker jo med alle. SommerSolo skrev (1 minutt siden): Skal dere se på OL i kveld? Cassidy Tvillingene ser ikke på tv vi, vi har ikke hatt tv i huset siden desember 2016.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser ikke på tv vi, vi har ikke hatt tv i huset siden desember 2016.😊😊 Oi. Det var lenge. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Oi. Det var lenge. Ja tv-en røk i desember 2016, og Cassidy Tvillingene har ikke hatt tv siden.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja tv-en røk i desember 2016, og Cassidy Tvillingene har ikke hatt tv siden.😊😊 Men dere kan se OL på nrk live da tror jeg på nettsiden 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Men dere kan se OL på nrk live da tror jeg på nettsiden Det kan vi, men Cassidy Tvillingene er ikke så interesserte i å se på sport vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det kan vi, men Cassidy Tvillingene er ikke så interesserte i å se på sport vi.😊😊 Men vil dere vite om Norge vinner? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Rapporter Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Men vil dere vite om Norge vinner? Cassidy Tvillingene holder med både Norge og Irland vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå