SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene poster en del i Jeg har aldri leken på Sosial Prat på KG vi.😊😊 Da kan dere svare og så er leken i gang 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Da kan dere svare og så er leken i gang Jepp det kan Cassidy Tvillingene. Men den leken fra KG som er her på Diskusjon som vi liker godt er: Den store emojichattetråden.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Jepp det kan Cassidy Tvillingene. Men den leken fra KG som er her på Diskusjon som vi liker godt er: Den store emojichattetråden.😊😊 Bare emoji? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Bare emoji? Jepp, Cassidy Tvillingene kan bekrefte at i den tråden skal det bare postes emojier.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Kjedelig med bare emojiii Cassidy Tvillingene er uenige, vi elsker å bare poste emojier.🥰🥰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er uenige, vi elsker å bare poste emojier.🥰🥰 Drømmer om å bli moderator 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Drømmer om å bli moderator Cassidy Tvillingene kunne aldri tenkt oss å bli moderatorer, det er altfor mye ansvar.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kunne aldri tenkt oss å bli moderatorer, det er altfor mye ansvar.😊😊 Skulle vært kuleste på jord 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Skulle vært kuleste på jord Cassidy Tvillingene er fornøyde med å være vanlige medlemmer her på Diskusjon vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er fornøyde med å være vanlige medlemmer her på Diskusjon vi.😊😊 Prøvde på foreldreforumet en gang siden jeg har ti oldermann og 2 barnebarn men fikk ikke være der. Heller. Endret 5. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Prøvde på foreldreforumet en gang siden jeg har ti oldermann og 2 barnebarn men fikk ikke være der. Heller. Cassidy Tvillingene synes at det er den samme drittslengingen på både Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline. Men KG, FF, og DO har jo de samme moderatorene og administratorene på alle de tre forumene, og de forskjellsbehandler brukere. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Nå må jeg gråte litt over urettferdigheten 1 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er den samme drittslengingen på både Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline. Men KG, FF, og DO har jo de samme moderatorene og administratorene på alle de tre forumene, og de forskjellsbehandler brukere. Er de samme her inne og?? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (47 minutter siden): Så morro. Det kan diskuteres tror du at du er eldre eller yngre enn meg? Jeg er eldre en deg du 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg er eldre en deg du Jeg er så gammel at jeg har kronisk åreknuter som stikker ut gjennom øra og åra så det kan du ikke være. Jeg har også ti oldebarn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Nå må jeg gråte litt over urettferdigheten Cassidy Tvillingene er enige med deg. SommerSolo skrev (2 minutter siden): Er de samme her inne og?? Cassidy Tvillingene er glade for at det er andre moderatorer her på Diskusjon, moderatorene her inne kan være strenge men de er rettferdige. Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige med deg. Cassidy Tvillingene er glade for at det er andre moderatorer her på Diskusjon, moderatorene her inne kan være strenge men de er rettferdige. Men er forumansvarlig den samme som på kg? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Jeg er så gammel at jeg har kronisk åreknuter som stikker ut gjennom øra og åra så det kan du ikke være. Jeg har også ti oldebarn. Edru eldre 54 år jeg er det 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august Del Skrevet 5. august (endret) MR SPEED skrev (Akkurat nå): Edru eldre 54 år jeg er det Nei hehe da vant du, jeg begynte tidlig med produsering av oldebarn Endret 5. august av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå