Sviskepott Skrevet 4. august 2024 Del Skrevet 4. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at vi gir noen klar bane til å starte den tråden.😊😊 Da vet vi det. Håper det kommer snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. august 2024 Del Skrevet 4. august 2024 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Da vet vi det. Håper det kommer snart. Cassidy Tvillingene venter i spenning vi vet du.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Det var godt. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (23 timer siden): Det er bare og lag den leken. 🙃🙃🙃 Ja den kommer om en stund. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Sviskepott skrev (13 timer siden): Hint...hint..kanskje noen andre skulle kaste seg uti og starte den i tilfelle den andre personen har dratt på ferie og handletur til sverige likegodt? Dere var svært tolmodige med meg, jeg har glemte diskusjon i noen dager. Men nå er vi i gang igjen 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 SommerSolo skrev (1 time siden): Dere var svært tolmodige med meg, jeg har glemte diskusjon i noen dager. Men nå er vi i gang igjen Wellcomen i klubben surre hue klubben 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Cassidy Tvillingene koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 MR SPEED skrev (5 timer siden): Wellcomen i klubben surre hue klubben Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 SommerSolo skrev (1 time siden): Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. Du må lage før du sier jeg venter @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) venter @Sviskepott venter 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 (endret) SommerSolo skrev (2 timer siden): Ingen blir med på lekene jeg har laget nå som jeg var tilbake. Jeg blir med er du gammlere en meg ja eller nei Endret 5. august 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Cassidy Tvillingene har akkurat spist fleskepannekaker nå vi.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 MR SPEED skrev (2 timer siden): Jeg blir med er du gammlere en meg ja eller nei Så morro. Det kan diskuteres tror du at du er eldre eller yngre enn meg? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Har spist for mange boller og nå har jeg lagt meg enn så lenge 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Cassidy Tvillingene har postet i begge Trådlekene som du har startet her i dag @SommerSolo vi synes at det er bra at du har startet disse trådlekene her på Diskusjon.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har postet i begge Trådlekene som du har startet her i dag @SommerSolo vi synes at det er bra at du har startet disse trådlekene her på Diskusjon.😊😊🥰🥰 Å har dere, så gøy da får vi mer å finne på her inne🦄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 SommerSolo skrev (1 minutt siden): Å har dere, så gøy da får vi mer å finne på her inne🦄 Jepp det får vi, Cassidy Tvillingene savner ennå en annen lek fra KG her på Diskusjon. Og det er leken: Jeg har aldri.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Jepp det får vi, Cassidy Tvillingene savner ennå en annen lek fra KG her på Diskusjon. Og det er leken: Jeg har aldri.👨🦰👩🦰 Aldri gjort sånn drikke lek? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 (endret) SommerSolo skrev (2 minutter siden): Aldri gjort sånn drikke lek? Cassidy Tvillingene kan prøve å forklare den leken: Vi sier for eksempel Vi har aldri vært i Syden, så skal du svare: Ikke jeg heller eller så skal du svare Det har jeg.😊😊 Endret 5. august 2024 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan prøve å forklare den leken: Vi sier for eksempel Vi har aldri vært i Syden, så skal du svare: Ikke jeg heller eller så skal du svare Det har jeg.😊😊 Ok jeg tror jeg skjønner Endret 5. august 2024 av SommerSolo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2024 Del Skrevet 5. august 2024 SommerSolo skrev (1 minutt siden): Ok jeg tror jeg skjønner Cassidy Tvillingene poster en del i Jeg har aldri leken på Sosial Prat på KG vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå