Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Entern skrev (Akkurat nå): Hurra🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene sier også Hurra Hurra her vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier også Hurra Hurra her vi. Jippi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Sviskepott skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg oppfylle mitt eget ønske; kveldssmørloff med brunost og kaffe til. 😍 Cassidy Tvillingene liker godt smørloff, men vi har aldri likt brunost. Vi liker hvitgeitost.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Entern skrev (1 minutt siden): Jippi 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Sviskepott skrev (2 minutter siden): Nå skal jeg oppfylle mitt eget ønske; kveldssmørloff med brunost og kaffe til. 😍 Namz bamzez 😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt smørloff, men vi har aldri likt brunost. Vi liker hvitgeitost.😊😊 Jeg liker begge deler 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Entern skrev (1 minutt siden): Namz bamzez 😋 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg liker begge deler 😀😀 Cassidy Tvillingene har aldri likt smaken på brunost, men vi elsker hvitgeitost.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri likt smaken på brunost, men vi elsker hvitgeitost.🥰🥰 Hvit geitost er kjempegodt 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Entern skrev (2 minutter siden): Hvit geitost er kjempegodt 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 Cassidy Tvillingene er helt enige.⬜⬜😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.⬜⬜😋😋 Særlig godt til spekemat 🤍🤍🤍🤍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Entern skrev (Akkurat nå): Særlig godt til spekemat 🤍🤍🤍🤍 Ja det synes Cassidy Tvillingene også, vi liker den komboen med hvitgeitost og spekemat, hvitgeitost passer bra sammen med både fenalår, spekeskinke og spekepølse.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også, vi liker den komboen med hvitgeitost og spekemat, hvitgeitost passer bra sammen med både fenalår, spekeskinke og spekepølse.😋😋 Åsen smaker hvitgeitost da ??????? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også, vi liker den komboen med hvitgeitost og spekemat, hvitgeitost passer bra sammen med både fenalår, spekeskinke og spekepølse.😋😋 Er hvitgeiost det samme som gulost? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Er hvitgeiost det samme som gulost? Nei når Cassidy Tvillingene snakker om hvitost så mener vi hvitgeitost.🐐🐐⬜⬜ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august MR SPEED skrev (5 minutter siden): Åsen smaker hvitgeitost da ??????? Cassidy Tvillingene synes at hvitgeitost har en litt sånn stram syrlig men fyldig smak.🐐🐐⬜⬜😋😋 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nei når Cassidy Tvillingene snakker om hvitost så mener vi hvitgeitost.🐐🐐⬜⬜ Så hvit geit ost er hvit ost? Synnøve ost? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Tenker på skal snar etter back to THE future car forsette på Lego sett Ferrari Daytona SP3 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Så hvit geit ost er hvit ost? Synnøve ost? Nei Cassidy Tvillingene mener at hvis det er snakk om vanlig ost av kumelk så er nok hvitost og gulost omtrent det samme. Men så finnes det også hvitgeitost, den er god men veldig dyr.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tenker på skal snar etter back to THE future car forsette på Lego sett Ferrari Daytona SP3 Cassidy Tvillingene synes at den Lego Bilen der er skikkelig kul vi.🚗🚗😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene mener at hvis det er snakk om vanlig ost av kumelk så er nok hvitost og gulost omtrent det samme. Men så finnes det også hvitgeitost, den er god men veldig dyr.😊😊 Det har jeg ikke hørt om før. Altså hvitgeit ost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå