Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (7 timer siden):

Leser litt på doktoronline og ser at det er mye bruker angrep der. Ser også at noen får skrive alt som de vil uten konsekvenser, så da tror jeg diskusjon er et bedre sted. 

Cassidy Tvillingene har bruker sammen både på Foreldreforum og på Doktoronline, vi har ikke postet noe på de forumene men vi er innom og leser i trådene der av og til. Så vi ser at det er like mye brukerangrep på begge de forumene som det er på Kvinneguiden. Så ja vi liker best Diskusjon. Vi synes at det er litt for mye brukerangrep både på KG, FF og DO.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har bruker sammen både på Foreldreforum og på Doktoronline, vi har ikke postet noe på de forumene men vi er innom og leser i trådene der av og til. Så vi ser at det er like mye brukerangrep på begge de forumene som det er på Kvinneguiden. Så ja vi liker best Diskusjon. Vi synes at det er litt for mye brukerangrep både på KG, FF og DO.:yes::yes:

Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor jeg ble utestengt fra kvinneguiden. For tull som det stod, det er jo ikke min skyld at tråden jeg lagde ble såpass store som de ble. Mange som engasjerte seg, men jeg tullet da ikke. ganske dårlig gjort, synes jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (2 minutter siden):

Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor jeg ble utestengt fra kvinneguiden. For tull som det stod, det er jo ikke min skyld at tråden jeg lagde ble såpass store som de ble. Mange som engasjerte seg, men jeg tullet da ikke. ganske dårlig gjort, synes jeg. 

Cassidy Tvillingene synes At Kvinneguiden er litt for raske til å enten hive ut brukere eller utestenge dem, vi vet om flere flotte brukere som vi var gode venner med som har blitt kastet ut der ifra. Vi sitter med hjertene våre langt oppi halsen hver dag vi er på KG, for vi vet aldri om det blir vår tur snart til enten å bli kastet ut eller bli utestengt der ifra.:yes::yes:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (19 timer siden):

Noen ganger skulle jeg ønske det fantes et norsk forum der det bare var lov å snakke om hyggelige ting og alle er hyggelige hele tiden 

Det hadde gått an om du o sjef ville ha laget et lite og hyggelig forum. :) 

SommerSolo skrev (22 minutter siden):

Håper jeg får lov til å være rar her inne uten at noen skal si jeg tuller. Det er stor fornærmelse. 

Man kan være seg selv OG tulle og tøyse på en trivelig måte skulle jeg mene. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes At Kvinneguiden er litt for raske til å enten hive ut brukere eller utestenge dem, vi vet om flere flotte brukere som vi var gode venner med som har blitt kastet ut der ifra. Vi sitter med hjertene våre langt oppi halsen hver dag vi er på KG, for vi vet aldri om det blir vår tur snart til enten å bli kastet ut eller bli utestengt der ifra.:yes::yes:

Er så enig. Trist for kg er jo funny forum. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (4 minutter siden):

Det hadde gått an om du o sjef ville ha laget et lite og hyggelig forum. :) 

Man kan være seg selv OG tulle og tøyse på en trivelig måte skulle jeg mene. :) 

Ja det er det beste. Om noen dager begynner jeg på 64 timers  arbeidsuke. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har bruker sammen både på Foreldreforum og på Doktoronline, vi har ikke postet noe på de forumene men vi er innom og leser i trådene der av og til. Så vi ser at det er like mye brukerangrep på begge de forumene som det er på Kvinneguiden. Så ja vi liker best Diskusjon. Vi synes at det er litt for mye brukerangrep både på KG, FF og DO.:yes::yes:

Nye Lego bilder CC her er Lego-angrep da 😜

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...