Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ja men Cassidy Tvillingene forstår godt at Entern ikke ønsker å opprette ny bruker på KG igjen for han har blitt utsatt for mye heksejakt på det forumet som fikk han permanent utestengt der ifra.:yes::yes:

Hvordan heksejakt?? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at når han har hatt en krangel med en annen bruker på KG, så har den andre brukeren sine venner rapportert han i vildensky for den minste ting, og sånn heksejakt vet vi at flere andre av våre venner på KG også har opplevd.:yes::yes:

Det var kjipt. Da har de tatt side når entreen ble utestengt. Noen får lov til alt, og andre blir kastet ut. 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (5 minutter siden):

Det var kjipt. Da har de tatt side når entreen ble utestengt. Noen får lov til alt, og andre blir kastet ut. 

Ja sånn er det dessverre på KG, Cassidy Tvillingene har også møtt på mange kjipinger på KG, vi synes at AnonymBruker er de verste. For vi har erfart veldig dårlige møter med dem. Vi vet jo at det finnes AnnonymBrukere som er greie og som oppfører seg også, men mesteparten av dem som vi har møtt på har vært bøller og mobbere. Så vår mening er at KG burde fjerne hele AnonymBruker funksjonen.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (48 minutter siden):

Da kan du leke katt og mus, men da må du ikke hete Entern. Da kan du hete Delite eller Caps lock. 

Haha ja (men ikke Caps lock, er en hyggelig bruker der som kaller seg det :))

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser den, og vi tenker at det kanskje heller ikke er så lurt at du oppretter bruker på Foreldreforum eller på DoktorOnline for der er det det samme greiene med brukerangrep som det er på KG.😉😉

Takk for tips 👍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden):

Ja men Cassidy Tvillingene forstår godt at Entern ikke ønsker å opprette ny bruker på KG igjen for han har blitt utsatt for mye heksejakt på det forumet som fikk han permanent utestengt der ifra.:yes::yes:

 

SommerSolo skrev (35 minutter siden):

Hvordan heksejakt?? 

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at når han har hatt en krangel med en annen bruker på KG, så har den andre brukeren sine venner rapportert han i vildensky for den minste ting, og sånn heksejakt vet vi at flere andre av våre venner på KG også har opplevd.:yes::yes:

Jepp det stemmer. Var én bruker som ikke tålte å bli irettesatt når han mobbet andre (og som dessuten hadde flere brukere, er jeg ganske sikker på), og et par fanboys/girls av han. Og folk som rett og slett stalket meg.

SommerSolo skrev (13 minutter siden):

Det var kjipt. Da har de tatt side når entreen ble utestengt. Noen får lov til alt, og andre blir kastet ut. 

Jepp. Sånn er KG.

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Ja sånn er det dessverre på KG, Cassidy Tvillingene har også møtt på mange kjipinger på KG, vi synes at AnonymBruker er de verste. For vi har erfart veldig dårlige møter med dem. Vi vet jo at det finnes AnnonymBrukere som er greie og som oppfører seg også, men mesteparten av dem som vi har møtt på har vært bøller og mobbere. Så vår mening er at KG burde fjerne hele AnonymBruker funksjonen.:yes::yes:

Jeg har forståelse for AB funksjonen til en viss grad men ja den misbrukes veldig.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Haha ja (men ikke Caps lock, er en hyggelig bruker der som kaller seg det :))

Takk for tips 👍

 

 

Jepp det stemmer. Var én bruker som ikke tålte å bli irettesatt når han mobbet andre (og som dessuten hadde flere brukere, er jeg ganske sikker på), og et par fanboys/girls av han. Og folk som rett og slett stalket meg.

Jepp. Sånn er KG.

Jeg har forståelse for AB funksjonen til en viss grad men ja den misbrukes veldig.

Cassidy Tvillingene mener at de brukerne som bruker AB funksjonen kun til å trolle og mobbe, de brukerne burde få en konsekvens at de ikke fikk lov å poste under AB mer.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden):

Cassidy Tvillingene mener at de brukerne som bruker AB funksjonen kun til å trolle og mobbe, de brukerne burde få en konsekvens at de ikke fikk lov å poste under AB mer.:yes::yes:

Ja det hadde vært en kjempegod løsning :yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det tror ikke Cassidy Tvillingene heller.😉😉

Noen ganger skulle jeg ønske det fantes et norsk forum der det bare var lov å snakke om hyggelige ting og alle er hyggelige hele tiden :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i de grønne irske hjertene våre.👨‍🦰👩‍🦰🍀🍀☘️☘️💚💚

☘️☘️🍀🍀

Dere ville hatt et eget underforum, «Cassidy Tvillingenes HavneCafé» 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært våken hele natten og spilt Elden Ring nå i 12 og en halvtime. Nå tenker jeg og ta ordentlig lang pause.

Har opprettet en helt ny karakter. Og prøver noe nytt som jeg ikke har prøvd før. Det og la en ai bestemme fremgangen til den karakteren.

I tillegg har jeg og ai'en laget en historie om den karakteren ilag underveis. Jeg fikk ai'en til og bestemme klassen jeg skal gå for, hvordan karakteren skal se ut.

Ai'en valgte Samurai klassen.

 

Litten smake bit av historien kommer løpe av denne uka.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (12 timer siden):

Haha ja (men ikke Caps lock, er en hyggelig bruker der som kaller seg det :))

Takk for tips 👍

 

 

Jepp det stemmer. Var én bruker som ikke tålte å bli irettesatt når han mobbet andre (og som dessuten hadde flere brukere, er jeg ganske sikker på), og et par fanboys/girls av han. Og folk som rett og slett stalket meg.

Jepp. Sånn er KG.

Jeg har forståelse for AB funksjonen til en viss grad men ja den misbrukes veldig.

Du kan sikkert bare logge deg inn igjen, siden du opplevde urett. Urett og urettferdighet er ikke rettferdig. Det er masse urettferdighet i verden. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.♥️♥️

Leser litt på doktoronline og ser at det er mye bruker angrep der. Ser også at noen får skrive alt som de vil uten konsekvenser, så da tror jeg diskusjon er et bedre sted. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...