Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Bare fortsett å spørre og tenke og filosofere og gjør nesten hva du vil...så lenge det er snilt ment. :) 

Jeg skriver under på at de er to veldig hyggelige og søte irer som jeg er veldig glad i. 💚:)💚

    Du kan få spørre meg om akkurat det så mye du bare vil resten av ditt forumliv. :D Hvis du føler for det.

Så bra det kan være at jeg glemmer å tenke meg om en gang til så da kan det være deg jeg spør. Men det er aldri vondt ment. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Det går bra Cassidy Tvillingene forstår nå at du ikke mente noe vondt med det, så vi ber om unnskyldning for at vi overreagerte litt der. sånn at denne misforståelsen kan bli lagt bak oss nå, Og vi håper at vi og du kan bli venner her inne.😊😊🥰🥰

Det trenger dere ikke. Jeg trodde vi venner derfor har jeg ikke tenkt mer på det, etter i går. Hukommelse som en gullfisk. Ble minnet på det nå. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (2 minutter siden):

Det trenger dere ikke. Jeg trodde vi venner derfor har jeg ikke tenkt mer på det, etter i går. Hukommelse som en gullfisk. Ble minnet på det nå. 

Cassidy Tvillingene har opplevd en del mobbing og personangrep på forum ikke så mye her på Diskusjon men vi har opplevd en god del på KG, så derfor går vi litt i forsvar for oss selv og for hverandre til tider., men vi er veldig glade for at alt er i orden her nå. Vi synes at du er kul og vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg.:thumbs::thumbs:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper også at det går bra vår gode venn.:yes::yes:

Ja hvis de har samme opplegg her som på KG med eskalerende banneperioder er det litt skummelt siden jeg fikk en uke sist😥

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...