Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden):

Kan du forklare hvorfor du mener det? 🤔🤔

Ja vet ikke hvorfor. Når man skriver så glemmer jeg av og til at jeg skriver til et menneske, kanskje fordi at en glir inn i en boble når er på et forum. Når jeg spurte om tvillingene i går om de var roboter så tenkte jeg ikke på at responsen ikke ble så godt mottatt. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (19 timer siden):

Ja jeg er litt rar. Jeg trodde ikke jeg skulle like meg her på diskusjon; men jeg er sånn at jeg spør av og til uten å tenke meg om. 

Bare fortsett å spørre og tenke og filosofere og gjør nesten hva du vil...så lenge det er snilt ment. :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden):

Cassidy Tvillingene kan forsikre deg om at vi ikke er roboter, vi er bare to sprø irer.🍀🍀☘️☘️👨‍🦰👩‍🦰🤣🤣👍👍

Jeg skriver under på at de er to veldig hyggelige og søte irer som jeg er veldig glad i. 💚:)💚

SommerSolo skrev (3 timer siden):

Ja vet ikke hvorfor. Når man skriver så glemmer jeg av og til at jeg skriver til et menneske, kanskje fordi at en glir inn i en boble når er på et forum. Når jeg spurte om tvillingene i går om de var roboter så tenkte jeg ikke på at responsen ikke ble så godt mottatt. 

    Du kan få spørre meg om akkurat det så mye du bare vil resten av ditt forumliv. :D Hvis du føler for det.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Bare fortsett å spørre og tenke og filosofere og gjør nesten hva du vil...så lenge det er snilt ment. :) 

Jeg skriver under på at de er to veldig hyggelige og søte irer som jeg er veldig glad i. 💚:)💚

    Du kan få spørre meg om akkurat det så mye du bare vil resten av ditt forumliv. :D Hvis du føler for det.

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er blitt veldig glade i deg også vår gode venn @Sviskepott♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (6 timer siden):

Ja vet ikke hvorfor. Når man skriver så glemmer jeg av og til at jeg skriver til et menneske, kanskje fordi at en glir inn i en boble når er på et forum. Når jeg spurte om tvillingene i går om de var roboter så tenkte jeg ikke på at responsen ikke ble så godt mottatt. 

Det går bra Cassidy Tvillingene forstår nå at du ikke mente noe vondt med det, så vi ber om unnskyldning for at vi overreagerte litt der. sånn at denne misforståelsen kan bli lagt bak oss nå, Og vi håper at vi og du kan bli venner her inne.😊😊🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (48 minutter siden):

Jeg tror at alt er oppklart nå i fred og fordragelighet tyter ut i hele tråden. ;) 

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden):

Det er det som Cassidy Tvillingene også håper og satser på.:thumbs::thumbs:

Det tror jeg og 😊😊😊👍👍👍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...