SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Entern skrev (1 time siden): Håper uka blir bedre for deg og Jeg hadde første arbeidsdag på 2 uker (pluss tidlig tog) så litt sliten men ellers ok Det gikk bedre utover dagen jeg skal jobbe mye utover høsten samtidig og leser som en gal til min neste eksamen så mye at jeg spyr innvendig . 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Det gikk bedre utover dagen jeg skal jobbe mye utover høsten samtidig og leser som en gal til min neste eksamen så mye at jeg spyr innvendig . Så bra det går bedre Da får du en hard høst men du kan glede deg til du er ferdig med eksamen 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Entern skrev (Akkurat nå): Så bra det går bedre Da får du en hard høst men du kan glede deg til du er ferdig med eksamen Det er sikkert verdt slitet en vakker dag i fremtiden håper jeg. Dere er skikkelig hyggelig her inne. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Entern skrev (3 minutter siden): Da blir det en fin måned for dere nå 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene gleder oss for i august blir det mye krepsdyrspising på oss, og så kommer makrellen for fullt også i juli.🦐🦐🦀🦀🦂🦂🦞🦞🐟🐟😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (1 minutt siden): Det er sikkert verdt slitet en vakker dag i fremtiden håper jeg. Dere er skikkelig hyggelig her inne. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (2 timer siden): Ser dere hvem som liker postingen? Jeg får bare opp noen. Nei, man kan ikke se hvem som har liket en post. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (37 minutter siden): Det er sikkert verdt slitet en vakker dag i fremtiden håper jeg. Dere er skikkelig hyggelig her inne. Det er det helt sikkert 👍 Ja alltid god stemning her 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gleder oss for i august blir det mye krepsdyrspising på oss, og så kommer makrellen for fullt også i juli.🦐🦐🦀🦀🦂🦂🦞🦞🐟🐟😋😋 Da har dere masse godt å se frem til 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Nei, man kan ikke se hvem som har liket en post. Cassidy Tvillingene synes at det er litt bra at man er anonyme der vi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Entern skrev (1 minutt siden): Da har dere masse godt å se frem til 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene gleder oss.😋😋 Entern skrev (1 minutt siden): Det er det helt sikkert 👍 Ja alltid god stemning her 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er litt bra at man er anonyme der vi. Jeg og 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gleder oss.😋😋 👨🦰👩🦰👍👍 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gleder oss for i august blir det mye krepsdyrspising på oss, og så kommer makrellen for fullt også i juli.🦐🦐🦀🦀🦂🦂🦞🦞🐟🐟😋😋 Har ikke smakt på kreps før, smaker det likt som krabbe? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene har spist fleskepannekaker til middag i dag vi.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Nei, man kan ikke se hvem som har liket en post. Ok, det var noe nedtur. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har spist fleskepannekaker til middag i dag vi.🥞🥞🥓🥓😋😋 Med bacon? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Har ikke smakt på kreps før, smaker det likt som krabbe? Cassidy Tvillingene vil heller si at kreps smaker mer likt på hummer vi.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Med bacon? 🥓🥓👍👍 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vil heller si at kreps smaker mer likt på hummer vi.😊😊 Har holdt hummer men, klarte ikke å smake på det. Skeptisk til ny smak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå