Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene kan fortelle at her på Diskusjon får man ikke poeng for det. Og man blir heller ikke oppdatert til ny rang her som man blir på KG.😊😊

Kjære åndelige magi kan dere trylle meg inn til en apekatt 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er litt rustne med magien vår, men vi kan prøve.🧙‍♂️🧙‍♀️🐒🐒😉😉

Irsk magi er mektige saker 🍀🍀☘️☘️💚💚

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (8 timer siden):

Jeg har dritt dårlig dag i dag, er jo mandag. Alle mandager er dårlige… og så startet den ekstra dårlig i dag, på alle måter. Dritt mandag. Det som gjorde dem verre var at tråden jeg skrev ble stengt og da har jeg sikkert gjort et regelbrudd, som jeg hadde bestemt at jeg ikke skulle ha på dette forumet, også fikk jeg det likevel…. Ekstra dritt. Jeg har bare aldri hatt noen som følger meg på forum. Helt uvant.. men det var kjekt at en følger meg, så er jeg ikke helt lost her. Sorry klageinnlegg men jeg skriker innvendig. Ønsker alle sammen en bedre uke. 

Håper uka blir bedre for deg og :) 

Jeg hadde første arbeidsdag på 2 uker (pluss tidlig tog) så litt sliten men ellers ok :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er bare å fortsette etter sånne nedturdager. Pust helt nede fra magen. Sett et ben foran det andre. Spis og drikk litt - uten alkohol i - så går det seg sakte til etter hvert...og i morgen er det tirsdag, så det blir stadig bedre. Jeg skal ha rekesmørbrød i morgen ettermiddag og jeg ser frem til det. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Det er bare å fortsette etter sånne nedturdager. Pust helt nede fra magen. Sett et ben foran det andre. Spis og drikk litt - uten alkohol i - så går det seg sakte til etter hvert...og i morgen er det tirsdag, så det blir stadig bedre. Jeg skal ha rekesmørbrød i morgen ettermiddag og jeg ser frem til det. :) 

Rekesmørbrød er godt :) 

Jeg koste meg med svensk knekkebrød med chevre og honning i kveld :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Det er bare å fortsette etter sånne nedturdager. Pust helt nede fra magen. Sett et ben foran det andre. Spis og drikk litt - uten alkohol i - så går det seg sakte til etter hvert...og i morgen er det tirsdag, så det blir stadig bedre. Jeg skal ha rekesmørbrød i morgen ettermiddag og jeg ser frem til det. :) 

Nam Nam, Cassidy Tvillingene Elsker Rekesmørbrød vi.🦐🦐🥪🥪😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Nam Nam, Cassidy Tvillingene Elsker Rekesmørbrød vi.🦐🦐🥪🥪😋😋

Ja helt enig 🦐+🍞=❤️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋

Ja var kjempegodt 😊😊👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene må spise både reker, krabbe, kreps og hummer om sommeren for ellers blir det ikke sommer for oss.🦐🦐🦀🦀🦂🦂🦞🦞😋😋

Så koselig 💚💚

Jeg må tilstå at jeg har bare spist hummer 1 gang (som barn) og nesten ikke kreps og krabbe heller :blush: det er godt da :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Så koselig 💚💚

Jeg må tilstå at jeg har bare spist hummer 1 gang (som barn) og nesten ikke kreps og krabbe heller :blush: det er godt da :) 

Cassidy Tvillingene er helt enige. Vi vet at vi postet skorpionemojier, vi er ikke så gærne at vi spiser skorpioner. Men det var den emojien som lignet mest på kreps.😉😉🤣🤣👍👍🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige. Vi vet at vi postet skorpionemojier, vi er ikke så gærne at vi spiser skorpioner. Men det var den emojien som lignet mest på kreps.😉😉🤣🤣👍👍🥰🥰

Haha 🤣🤣 skorpioner er ekstrem mat da 😳😳😱😱 men er litt misunnelig på de som har peiling på hvordan man spiser kreps og krabber :blush: vokst opp på Innlandet før sånt var å få tak i der :cry:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Haha 🤣🤣 skorpioner er ekstrem mat da 😳😳😱😱 men er litt misunnelig på de som har peiling på hvordan man spiser kreps og krabber :blush: vokst opp på Innlandet før sånt var å få tak i der :cry:

Cassidy Tvillingene ser den, vi må nesten bo ved kysten eller ved havet for å kunne ha tilgang på krepsdyr.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser den, vi må nesten bo ved kysten eller ved havet for å kunne ha tilgang på krepsdyr.😊😊

Ja det er nok best :) koselig å bo sånn at dere har tilgang på skalldyr :) :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Ja det synes Cassidy Tvillingene, det er i august vi pleier å spise krepsdyr.🦐🦐🦀🦀🦂🦂🦞🦞😋😋

Da blir det en fin måned for dere nå 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...