Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (5 timer siden):

Jeg har dritt dårlig dag i dag, er jo mandag. Alle mandager er dårlige… og så startet den ekstra dårlig i dag, på alle måter. Dritt mandag. Det som gjorde dem verre var at tråden jeg skrev ble stengt og da har jeg sikkert gjort et regelbrudd, som jeg hadde bestemt at jeg ikke skulle ha på dette forumet, også fikk jeg det likevel…. Ekstra dritt. Jeg har bare aldri hatt noen som følger meg på forum. Helt uvant.. men det var kjekt at en følger meg, så er jeg ikke helt lost her. Sorry klageinnlegg men jeg skriker innvendig. Ønsker alle sammen en bedre uke. 

Helt enig i det @N-4K0 sier i at klaging gjør godt. 😃 De fleste her inne på Lekeplassen tar ikke det så tungt av det, så lenge det ikke er noe personangrep så klart. 🙃🙃 Et råd, hvis det blir for frustrerende eller intenst, så er det jo lov og ta pause fra forumet. Hvor lenge det er snakk om er helt opp til deg Som. 😊😊

Jeg personlig tok 2-4 års pause fra Diskusjon.no når jeg var nede i skjellen. Men nå i dag ser jeg ikke noe grund til og ta så lang pause lengre, pga jeg har klart og kommet meg opp av den virtuelle dritt kjelleren.

Tro med, de fleste folk her inne på Lekeplassen vil bare vell. 😉😉 God bedring med mandagen, forresten.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Helt enig i det @N-4K0 sier i at klaging gjør godt. 😃 De fleste her inne på Lekeplassen tar ikke det så tungt av det, så lenge det ikke er noe personangrep så klart. 🙃🙃 Et råd, hvis det blir for frustrerende eller intenst, så er det jo lov og ta pause fra forumet. Hvor lenge det er snakk om er helt opp til deg Som. 😊😊

Jeg personlig tok 2-4 års pause fra Diskusjon.no når jeg var nede i skjellen. Men nå i dag ser jeg ikke noe grund til og ta så lang pause lengre, pga jeg har klart og kommet meg opp av den virtuelle dritt kjelleren.

Tro med, de fleste folk her inne på Lekeplassen vil bare vell. 😉😉 God bedring med mandagen, forresten.

Nei hjelp jeg vil ikke ta pause fra forumet, jeg har jo nettopp kommet hit.

men jeg kunne tenke meg å både være på kvinneguiden og her, men jeg tørr ikke å bryte meg inn der uten lov. Jeg skal rett og slett bli rene engelen. 

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 timer siden):

Koser meg med 10300 🤪

 

MR SPEED skrev (6 timer siden):

Jeg har det være sliter med angst men klager aldri der tull

det jeg kan å får angst da

film hvil se. Som er mine favoritt filmer er STAR WARS 

f

samme med serier kan ikke se Halo serien som er min favoritt serie

digital bygge beskrivelse fra Lego exe må sette 

10302 optimus prime på vent har rota bort papir utgaven blir sånn da jeg har ca kommet ut av tellingen ca 140 til 150 Lego sett samler på Lego brukte ca 7000 på mange sett

ett på 8000.kr på et Lego sett

men på musikk gir jeg full faen i angsten

Det Lego sett brukte 8000kr

IMG_7972.jpeg

IMG_7973.jpeg

IMG_7975.webp

IMG_7974.webp

IMG_7983.webp

IMG_7985.webp

Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig kul Lego vi.😎😎🥰🥰

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (59 minutter siden):

Postingen i seg selv har ikke noe begrensning, men like'ing har det. Mener jeg husker at jeg fant ut at man kan like opp mot 200 like's pr dag. :yes:

Ser dere hvem som liker postingen? Jeg får bare opp noen. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker en del av postene dine og så gir vi alle likes her fordi vi ikke vil at noen skal føle seg utenfor.😊😊

Så hyggelig gjort av dere. Får man poeng da eller oppgradert? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...