Sviskepott Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Det så veldig diskusjonsseriøst ut. Må innrømme at jeg klikket meg litt rundt og så hva de snakket om. Jeg liker avslappet og humoristisk stil, med ukrangelige folk rundt meg. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det så veldig diskusjonsseriøst ut. Må innrømme at jeg klikket meg litt rundt og så hva de snakket om. Jeg liker avslappet og humoristisk stil, med ukrangelige folk rundt meg. Ja det foretrekker jeg og 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Entern skrev (1 time siden): Sosialprat på KG? 😨 så trist 😢 Cassidy Tvillingene er helt enige. TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Det forstår jeg veldig godt. Nå kjenner jeg ikke til KG. Så, vanskelig for meg og dømme demmes moderatorene. Dem gjør jo bare jobben sinn. Men uansett, så forstår jeg veldig godt dere som har eller har hatt bruker der føler seg dolket i ryggen av dem. Jeg har også opplevd noe av det samme her inne. Jeg tok en drit lang pause fra Diskusjon.no for herrens årsiden. Men hvis jeg skal sammenligne fra da til nå, da har Diskusjon.no blidt mye bedre siden da. Forstår deg veldig godt Som-S. 🙃🙃 Like så greit. Ingenvits i og henge der når man føler seg mobbet eventuelt truet. Ordet merkelig ville ikke jeg ha brukt da. Tenker jeg tilbake til den tiden jeg følte meg dolket i ryggen, umerksom og kunnskapsløst. Vil jeg heller bruke. 🙃🙃 Det er jeg 100% enig i, at det blir feigt. Jeg fikk også en advarselspoeng her inne herrens årsiden. Her får man i det minste se hvem som ga advarselspoenget. 🙃🙃 Men den poengen har nå visket ut. Også gjør det vanskeligere i og klage, når det ikke vises hvem som ga den advarselspoengen. 🫣🫣 Så Cassidy Tvillingene holder oss til Diskusjon for det er et trygt og seriøst forum. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Så Cassidy Tvillingene holder oss til Diskusjon for det er et trygt og seriøst forum. Dumt at det har gått nedover med sosialprat de gangene jeg kikker innom KG ser det ikke ut til å skje noe der Ja diskusjon er det beste forumet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Entern skrev (1 minutt siden): Dumt at det har gått nedover med sosialprat de gangene jeg kikker innom KG ser det ikke ut til å skje noe der Ja diskusjon er det beste forumet Cassidy Tvillingene er helt enige, hvis vi måtte velge å bare være på ett forum. Så hadde vi valgt uten tvil Diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, hvis vi måtte velge å bare være på ett forum. Så hadde vi valgt uten tvil Diskusjon. Jeg og 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst. Troll er mange av på ITavisen da 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Må "troll" betale for dårlig oppførsel noen gang? 😕 ...eller kommer de til trollehimmelen og blir sendt direkte i kjelleren? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli MR SPEED skrev (1 time siden): 👎nei 9x9 hva er det ???? liker dere du lasagne da 😀 Svaret er 81. 🙃🙃 Jeg liker mattematikk. Er ikke sånn super kløpper i det feltet. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Må "troll" betale for dårlig oppførsel noen gang? 😕 ...eller kommer de til trollehimmelen og blir sendt direkte i kjelleren? En bruker husker ble kasta ut flere ganger var fra ITavisen han var i Den tråden etter han kom til bake så trollet han like mye til slutt ble nett bannet fra nette han kunde veldig mye data da ok fyr da kunde oppføre seg ellers nei 👎 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Må "troll" betale for dårlig oppførsel noen gang? 😕 ...eller kommer de til trollehimmelen og blir sendt direkte i kjelleren? De kommer nok til trollekjelleren 🙃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Entern skrev (5 timer siden): Jeg og MR SPEED skrev (4 timer siden): Troll er mange av på ITavisen da Sviskepott skrev (3 timer siden): Må "troll" betale for dårlig oppførsel noen gang? 😕 ...eller kommer de til trollehimmelen og blir sendt direkte i kjelleren? Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet å være på vi.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet å være på vi.♥️♥️ Enig 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Svaret er 81. 🙃🙃 Jeg liker mattematikk. Er ikke sånn super kløpper i det feltet. 🤗🤗 Jeg liker også matematikk og jeg er ganske god i det 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene er temmelig dårlige i matematikk begge to.😉😉 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Drømmer om å bli hip hop danser men skal en gang ende opp som noe annet 😕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Rapporter Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene drev litt med Riverdance da vi var barn.🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli Jeg tenker at hyggelighet på nett...det går i bølger. Noen ganger har en aldri hatt det hyggeligere og får en god latter rett som det er...og så er det stille som i graven. Det er vel slik livet kan være også her ute...noen ganger jaffal. ? 🥸 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli Sviskepott skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at hyggelighet på nett...det går i bølger. Noen ganger har en aldri hatt det hyggeligere og får en god latter rett som det er...og så er det stille som i graven. Det er vel slik livet kan være også her ute...noen ganger jaffal. ? 🥸 Ja sånn er det bare 😅 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå