SommerSolo Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (Akkurat nå): Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊 Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲 Savnet at der var gøy å lese alt som ble skrevet hele tiden. Sa ingen ting stygt til noen. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (3 minutter siden): Ikke særlig optimistisk Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊 SommerSolo skrev (Akkurat nå): Skal følge alle regler her Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (1 minutt siden): Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊 Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲 Cassidy Tvillingene poster mye mer her på Diskusjon enn på KG, vi føler oss mye tryggere her.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (1 minutt siden): Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊 Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲 Har du blitt det? :0 jeg så bare at du skrev fine ord 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Savnet at der var gøy å lese alt som ble skrevet hele tiden. Sa ingen ting stygt til noen. Ja det er en del gøy der. Moderatorene har alle mulige bisarre grunner til å banne folk der, det kan gjerne være at man har stalkere som rapporterer alt mulig osv. 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (1 minutt siden): Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊 Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊 Synes moderatorer er skumle 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli (endret) SommerSolo skrev (1 minutt siden): Har du blitt det? :0 jeg så bare at du skrev fine ord Takk 😊 Jeg skrev mye rart og fikk en del uvenner der så det var egentlig som ventet 😅 Endret 26. juli av Entern Glemte å takke 🫨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene poster mye mer her på Diskusjon enn på KG, vi føler oss mye tryggere her.😊😊 Jeg og 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (2 minutter siden): Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊 Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😊👍 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Faktisk vil jeg si jeg liker og respekterer moderatorene her 😊 tviler på at jeg får flere utestengelser her, liker de fleste brukerne så da er det jo ingen grunn til å være uhøflig 😅😀 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Jeg skrev mye rart og fikk en del uvenner der så det var egentlig som ventet 😅 Av og til er det gøy å krangle 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (6 minutter siden): Back to THE future car 1 den manker litt mange deler er redd for må gå inn på lego Så kult 😀👍 lykke til med byggingen 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Av og til er det gøy å krangle Det er sant men ikke når det blir veldig personlig 😅 1 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (Akkurat nå): Det er sant men ikke når det blir veldig personlig 😅 Nei ikke hvis det blir sånn personangrep 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (Akkurat nå): Faktisk vil jeg si jeg liker og respekterer moderatorene her 😊 tviler på at jeg får flere utestengelser her, liker de fleste brukerne så da er det jo ingen grunn til å være uhøflig 😅😀 Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (Akkurat nå): Nei ikke hvis det blir sånn personangrep Nemlig 😀👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst. Det er noen hyggelige folk der men ja, Diskutopia er omtrent som KG. Og sosialprat tråden der er helt nitrist 👎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (1 minutt siden): Det er sant men ikke når det blir veldig personlig 😅 Cassidy Tvillingene synes at det er altfor mye personangrep på KG, og vi ser det samme på Foreldreforum og Doktoronline også dessverre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Entern skrev (Akkurat nå): Det er noen hyggelige folk der men ja, Diskutopia er omtrent som KG. Og sosialprat tråden der er helt nitrist 👎 Cassidy Tvillingene synes at Sosialprat omtrent er forlatt nå dessverre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå