Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

 Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊

Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲

Savnet at der var gøy å lese alt som ble skrevet hele tiden. Sa ingen ting stygt til noen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (3 minutter siden):

Ikke særlig optimistisk 

Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊

SommerSolo skrev (Akkurat nå):

Skal følge alle regler her 

Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

 Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊

Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲

Har du blitt det? :0 jeg så bare at du skrev fine ord 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (Akkurat nå):

Savnet at der var gøy å lese alt som ble skrevet hele tiden. Sa ingen ting stygt til noen. 

Ja det er en del gøy der.

Moderatorene har alle mulige bisarre grunner til å banne folk der, det kan gjerne være at man har stalkere som rapporterer alt mulig osv.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊

Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊

Synes moderatorer er skumle 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (1 minutt siden):

Har du blitt det? :0 jeg så bare at du skrev fine ord 


Takk 😊

Jeg skrev mye rart og fikk en del uvenner der så det var egentlig som ventet 😅

Endret av Entern
Glemte å takke 🫨
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Folk her er stort sett runde i kantene, de aller mest brennbare politiske temaene bør man være litt forsiktig med ellers ok. 😊

Lurt 😊👍 moderatorene er mindre aggro enn på KG da og mye mer rettferdige vil jeg si 😊

Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Faktisk vil jeg si jeg liker og respekterer moderatorene her 😊 tviler på at jeg får flere utestengelser her, liker de fleste brukerne så da er det jo ingen grunn til å være uhøflig 😅😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Faktisk vil jeg si jeg liker og respekterer moderatorene her 😊 tviler på at jeg får flere utestengelser her, liker de fleste brukerne så da er det jo ingen grunn til å være uhøflig 😅😀

Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene trodde at KG var det verste mobbeforumet som fantes, før vi ble medlemmer på Diskutopia det forumet er helt håpløst og useriøst.:yes::yes:

Det er noen hyggelige folk der men ja, Diskutopia er omtrent som KG. Og sosialprat tråden der er helt nitrist 👎

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...