SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Savner kvinneguiden 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Jeg har ingen venner her 1 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Ensom og forlatt i et fremmede forum 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene har noen venner på KG, men vi har mest venner her på Diskusjon.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene mener at lyspæren betyr innsiktsfullt vi.💡💡😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (2 minutter siden): Hva betyr lyspæren? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene mener at lyspæren betyr innsiktsfullt vi.💡💡😉😉 Det tvillingene sa 😊👍 altså hvis du synes et innlegg var innsiktsfullt og/eller lærerikt og/eller ga deg god info😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Etter frokost forsetter bygge manien 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (1 time siden): Savner kvinneguiden Jeg savner noen postere der selv, men ikke så mange. Men noen 🥲 SommerSolo skrev (52 minutter siden): Jeg har ingen venner her SommerSolo skrev (52 minutter siden): Ensom og forlatt i et fremmede forum Det går seg helt sikkert til 😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (3 minutter siden): Etter frokost forsetter bygge manien Hva bygger du nå? 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Nå er Cassidy Tvillingene sin middag også unnagjort i dag, vi spiste hamburgere og pommes frites og vi drakk brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Nam nam nam 😊😊☺️☺️ Jeg spiste koteletter 😀 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Entern skrev (3 minutter siden): Jeg savner noen postere der selv, men ikke så mange. Men noen 🥲 Det går seg helt sikkert til 😊 Jeg ble utestengt plutselig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (2 minutter siden): Etter frokost forsetter bygge manien Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. Entern skrev (2 minutter siden): Jeg savner noen postere der selv, men ikke så mange. Men noen 🥲 Det går seg helt sikkert til 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (4 minutter siden): Det tvillingene sa 😊👍 altså hvis du synes et innlegg var innsiktsfullt og/eller lærerikt og/eller ga deg god info😀 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (Akkurat nå): Nam nam nam 😊😊☺️☺️ Jeg spiste koteletter 😀 Nam Nam, Cassidy Tvillingene elsker koteletter vi.🥩🥩😋😋 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Entern skrev (3 minutter siden): Jeg savner noen postere der selv, men ikke så mange. Men noen 🥲 Det går seg helt sikkert til 😊 Ikke særlig optimistisk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Cassidy Tvillingene trives best her på Diskusjon vi.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Skal følge alle regler her 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jeg ble utestengt plutselig. Sånn skjer stadig vekk på KG, til slutt blir man permabannet sånn som meg, ikke så mye å tenke på 😊 Men forstår at du savner stedet hvis du har hengt der mye 🥲 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Entern skrev (3 minutter siden): Hva bygger du nå? 😀 Back to THE future car 1 den manker litt mange deler er redd for må gå inn på lego 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (Akkurat nå): Back to THE future car 1 den manker litt mange deler er redd for må gå inn på lego Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig kul.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå