TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli SommerSolo skrev (1 minutt siden): Kan vi fortsette i tråden? Hvorfor spør du meg? Det er helt opp til deg og dere andre. 🤔 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du meg? Det er helt opp til deg og dere andre. 🤔 Ja 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Sviskepott skrev (8 timer siden): Åkei...da bruker jeg maks en pr innlegg heretter og håper det er ok. Cassidy Tvillingene bruker mange emojier vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med Fish and Chips og Brus i kveld vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Høres godt ut 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker mange emojier vi.😊😊 Jeg og 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (1 minutt siden): Høres godt ut 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig godt vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli SommerSolo skrev (50 minutter siden): Kan vi fortsette i tråden? God idé 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig godt vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 👨🦰👩🦰👍👍 Viktig å få kose seg med god mat 😋😋😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (1 minutt siden): God idé 😀 Cassidy Tvillingene tenker også at de som vil kan fortsette i den tråden.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (Akkurat nå): Viktig å få kose seg med god mat 😋😋😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker også at de som vil kan fortsette i den tråden.😊😊 Så da gjorde jeg det 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (Akkurat nå): Så da gjorde jeg det 😀 😀😀👍👍 Cassidy Tvillingene prøvde oss også i den tråden vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene prøvde oss også i den tråden vi.😊😊 Hurra 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (Akkurat nå): Hurra 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene har prøvd nå, så får vi se om vi fortsetter i den leken.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har prøvd nå, så får vi se om vi fortsetter i den leken.😊😊 Ja det virker som en sånn lek som er morsom sånn innimellom 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (1 minutt siden): Ja det virker som en sånn lek som er morsom sånn innimellom Cassidy Tvillingene synes at det er en helt ok lek, men vi tenker at det kan bli litt stressende i lengden i den leken. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en helt ok lek, men vi tenker at det kan bli litt stressende i lengden i den leken. Ja det tror jeg dere har helt rett i 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Rapporter Del Skrevet 25. juli Entern skrev (11 minutter siden): Ja det tror jeg dere har helt rett i Jepp, det tenker Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Der var dagens middag unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Rapporter Del Skrevet 26. juli Nå er Cassidy Tvillingene sin middag også unnagjort i dag, vi spiste hamburgere og pommes frites og vi drakk brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå