Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SommerSolo skrev (9 minutter siden):

Diskusjon er det kjedeligste forumet jeg har vært på 

Velkommen likevel! 😀

Jeg vil si Diskusjon.no definitivt er det beste norske forumet jeg har vært på, MYE bedre enn Kvinneguiden og Diskutopia.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (17 minutter siden):

Hvordan mye bedre? Det er jo helt dødt her inne..

Neida 😀

Problemet med KG er at det er så mye trolling og tull der, at det hjelper ikke med 10x aktivitet når 90% er dritt 😉

Diskutopia er omtrent som her aktivitets messig men har dårligere stemning vil jeg si med mindre du er veldig glad i fotball.

Varierer litt hvor mye aktivitet det er her. Nå i øyeblikket er det ikke veldig mye, sikkert pga ferie🏝️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Neida 😀

Problemet med KG er at det er så mye trolling og tull der, at det hjelper ikke med 10x aktivitet når 90% er dritt 😉

Diskutopia er omtrent som her aktivitets messig men har dårligere stemning vil jeg si med mindre du er veldig glad i fotball.

Varierer litt hvor mye aktivitet det er her. Nå i øyeblikket er det ikke veldig mye, sikkert pga ferie🏝️

Det er jo bare politikk og sånn det snakkes om her… snorke-de-snork .. jeg har for øvrig sett ditt Nick på kvinneguiden før. Har du vært der? 

Lenke til kommentar
SommerSolo skrev (7 minutter siden):

Det er jo bare politikk og sånn det snakkes om her… snorke-de-snork .. jeg har for øvrig sett ditt Nick på kvinneguiden før. Har du vært der? 

Har vært der men det er en stund siden nå 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...