TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) N-4K0 skrev (4 minutter siden): Det skal vurderes Frost 2, den kan man sette på samisk tale vis man vil. 😊😊 Kjedelig at den ikke har Islandsk tale. Skulle ønske at den hadde det. 😔😔 Den er i vertfall vert og se. Der tar de faktisk opp litt av den samiske kulturen. 🙃🙃 Endret 22. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Ja, de er vel i stor grad inspirert av skandinavisk natur og klær og greier 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli N-4K0 skrev (3 timer siden): Har du hørt om fangen som spurte om han kunne få rømme til middag? Cassidy Tvillingene har hørt at fangen ba om fluktstol og rømmegrøt vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Litt stille her i kveld 😧 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Veldig fint å se dere 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Entern skrev (3 minutter siden): Veldig fint å se dere 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er alltid på plass her om kvelden. Og vi synes også at det er veldig fint å se deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er alltid på plass her om kvelden. Og vi synes også at det er veldig fint å se deg.🥰🥰 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Entern skrev (1 minutt siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Jeg tror at sommeren har et litt rotete grep om deltagelsen her inne. Når høsten kommer og vi faller litt mer til ro, så kommer rutinene tilbake igjen. Det tror jeg. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Sommerværet er også rotete, det går fra fint vær og sol til regn og tilbake. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Jeg orker ikke varm middag for tiden og nøyer meg med microoppvarmede wienerpølser rett i kroppen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Cassidy Tvillingene synes at overskyet oppholdsvær og 15-20 varmegrader er det perfekte været og de perfekte temperaturene vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Har +23,7 ute her nå og sola som var godt fremme har trukket seg litt tilbake og det grå begynner å overta. 🤩 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Her er det regn i dag og sannsynligvis grått uten at jeg har sjekket, men det er milevis bedre enn de altfor varme solskinnsdagene vi har hatt nylig. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Jeg vurderer å enten lage en detaljert liste for ordentlig mat til torsdagen, eller å kjøpe middag på døren... 🍕 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Jeg smelter, 28 varmegrader her nå. 🥵🥵 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Til den varme @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Rapporter Del Skrevet 23. juli Cassidy Tvillingene har sol og 16 varmegrader her i Bergen nå, så vi er fornøyde med været og temperaturen i kveld.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. juli Rapporter Del Skrevet 24. juli +26,5 og sola har ikke begynt å steike ennå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå