Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Entern skrev (3 minutter siden): Så koselig 🫐🫐😊😊☺️☺️ Ja det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja du har fortalt det til Cassidy Tvillingene på PM en gang.😊😊 Surrete i hode jeg er sint på meg selv ikke husker så bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (2 minutter siden): Surrete i hode jeg er sint på meg selv ikke husker så bra Det går bra, Cassidy Tvillingene liker at du deler med oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det går bra, Cassidy Tvillingene liker at du deler med oss.♥️♥️ Skal dele en hemmelighet til CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skal dele en hemmelighet til CC Cassidy Tvillingene blir veldig glade når du deler med oss vet du.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir veldig glade når du deler med oss vet du.♥️♥️ Hemligheten tikka på meny er utsolgt da fort de får blir 10 tikka kjøpt begynte på diskusjon å spise tikka fra saritas da ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😀😀😀😝😝😝🤪🤪🤪😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hemligheten tikka på meny er utsolgt da fort de får blir 10 tikka kjøpt begynte på diskusjon å spise tikka fra saritas da ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😀😀😀😝😝😝🤪🤪🤪😜😜😜 Cassidy Tvillingene forstår at du har ranet Meny for Saritas vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår at du har ranet Meny for Saritas vi.🤣🤣👍👍 HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA den var rå bra da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (33 minutter siden): HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA den var rå bra da Cassidy Tvillingene regner med at det nye Kallenavnet ditt blir Saritasraneren vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Ha ha ha ha ha ha dere luringer da har et gammelt navn se pm tar det ikke her da 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (27 minutter siden): Ha ha ha ha ha ha dere luringer da har et gammelt navn se pm tar det ikke her da 🤪 Cassidy Tvillingene så det i PM og vi lo godt begge to.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Jeg hadde det slik i går og i dag er det enda sterkere. Hele mitt indre insisterer på at det er fredag, snart helg og VI VIL HA GODTERIER OG ISKREM! Antagelig er det Karius og Baktius som skriker det der inne. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg hadde det slik i går og i dag er det enda sterkere. Hele mitt indre insisterer på at det er fredag, snart helg og VI VIL HA GODTERIER OG ISKREM! Antagelig er det Karius og Baktius som skriker det der inne. Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å være snopesyke for det er vi ganske ofte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sjekk dette. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sjekk dette. Cassidy Tvillingene skal sjekke det litt senere.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Tikka takka tikke takk, tikka masala er nammenam 😋 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Atter en ny dag - opp og HOPP! 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Sviskepott skrev (2 timer siden): Atter en ny dag - opp og HOPP! En hoppende glad post 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Nå er det piss varmt her, det er 22° grader her nå. Og det skal være drit hett frem til klokken 21:00. 🥵🥵🥵🫠🫠🫠 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Ja skal visst være varmt i hele dag 🥵🫠 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå