Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene har hatt 27 varmegrader her i Bergen i dag, og det var altfor varmt etter vår smak.🥵🥵

Staker dere 2 ha ha reine badstua har dere prøvd det badstue CC 😀😀🤪🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Ja Cassidy Tvillingene sin kjellerleilighet blir reine badstuen når temperaturen når 30 grader i Bergen så da har vi prøvd badstue.🤣🤣👍👍

Jeg har prøvd det CC…….varmt yes måtte gå ut da å da…. puste var vanskelig da 30 grader ikke varmt riktig badstue er varmere dere hadde krepert der inne jeg å @Entern måtte dra dere ut da 😀👎👎

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene sin kjellerleilighet blir reine badstuen når temperaturen når 30 grader i Bergen så da har vi prøvd badstue.🤣🤣👍👍

 

MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd det CC…….varmt yes måtte gå ut da å da…. puste var vanskelig da 30 grader ikke varmt riktig badstue er varmere dere hadde krepert der inne jeg å @Entern måtte dra dere ut da 😀👎👎

Ville gjort mitt ytterste for å hjelpe & redde dere men må si at i 30 pluss er jeg også ganske redusert 🤣🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd det CC…….varmt yes måtte gå ut da å da…. puste var vanskelig da 30 grader ikke varmt riktig badstue er varmere dere hadde krepert der inne jeg å @Entern måtte dra dere ut da 😀👎👎

Cassidy Tvillingene har holdt oss i en skygge under trærne i skogen i dag.🌲🌲🌳🌳

 

Entern skrev (1 minutt siden):

 

Ville gjort mitt ytterste for å hjelpe & redde dere men må si at i 30 pluss er jeg også ganske redusert 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene vet hvordan det føles.🤣🤣👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene har holdt oss i en skygge under trærne i skogen i dag.🌲🌲🌳🌳

 

Cassidy Tvillingene vet hvordan det føles.🤣🤣👍👍

Høres ut som om dere har hatt en ganske koselig dag da 🌳🌳🌲🌲💚💚

Jeg har besøkt slekt 👴🏻👴🏻🧓🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

Entern skrev (På 12.7.2024 den 7:47 PM):

Høres ut som en kjempegod idé. Jeg spiste frityrstekt svinefilet med litt sterk saus og cashewnøtter  

Ja Vera er en veldig fin serie, liker «hjelperne» veldig godt og særlig Joe og Kenny  

Høres nyyydelig ut. Jeg pleier å la meg friste av stekt banan etter middag...hva med deg? Ble det dessert også? 

Ja, hele verdenen hos Vera er en jeg kunne ha flyttet rett inn i...og spesielt bodd der hun bor helt alene ytterst mot havet. Ååå, som jeg hadde likt det. 😍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 12.7.2024 den 8:14 PM):

Ja Cassidy Tvillingene har også Irland som nummer 1. Så kommer England, Skottland, Wales og Nord-Irland på delt 2. Plass.😊😊🥰🥰

Akkurat som meg det jo! :)  Italia og sånne maleriske steder seg flotte ut, men varmen hadde tatt knekken på meg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

 

Høres nyyydelig ut. Jeg pleier å la meg friste av stekt banan etter middag...hva med deg? Ble det dessert også? 

Ja, hele verdenen hos Vera er en jeg kunne ha flyttet rett inn i...og spesielt bodd der hun bor helt alene ytterst mot havet. Ååå, som jeg hadde likt det. 😍

Akkurat som meg det jo! :)  Italia og sånne maleriske steder seg flotte ut, men varmen hadde tatt knekken på meg. 

Ble ikke dessert (mest fordi jeg nylig hadde hatt litt mageproblemer 😅) Men jeg er også veldig glad i frityrstekt banan 🍌💛

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...