Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Jeg har behov for å flate ut og feriere, men samvittigheten vil at jeg skal vaske grundig og rydde på kjøkkenet denne helga. Vi får se hvem som vinner. 😕 

Jeg fikk mer eller mindre til begge deler 😀

Har ryddet og vasket, og nå er jeg hos fattern og ferierer 😀

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 timer siden):

Takk det samme 😊😊☺️☺️

 

Sviskepott skrev (17 minutter siden):

Flinke Entern. Hygg dere sammen med god mat og kanskje en opplevelse av noe slag. Evt hvil. Sov godt. :sleep:

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden):

Jeg funderer på hva jeg skal streame i dag på YT-kanalen min.

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin helg.♥️♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (20 minutter siden):

Flinke Entern. Hygg dere sammen med god mat og kanskje en opplevelse av noe slag. Evt hvil. Sov godt. :sleep:

Tusen takk snille Sviskepott :) 

Vi spiste på kinarestauranten i dag, det var veldig godt :) jeg prøvde å sove men fikk det ikke til så nå ser vi Vera :) (opptak :) men går på nrk kl 21 i dag og :))

Håper du har en riktig finfin julifredag :) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

 

 

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin helg.♥️♥️

Tusen takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (10 minutter siden):

Tusen takk snille Sviskepott :) 

Vi spiste på kinarestauranten i dag, det var veldig godt :) jeg prøvde å sove men fikk det ikke til så nå ser vi Vera :) (opptak :) men går på nrk kl 21 i dag og :))

Håper du har en riktig finfin julifredag :) 

Tusen takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️

Cassidy Tvillingene ønsker deg og faren din en fin helg på Lillehammer.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (20 minutter siden):

Tusen takk snille Sviskepott :) 

Vi spiste på kinarestauranten i dag, det var veldig godt :) jeg prøvde å sove men fikk det ikke til så nå ser vi Vera :) (opptak :) men går på nrk kl 21 i dag og :))

Håper du har en riktig finfin julifredag :) 

Hihi...jeg sitter her og har i tankene liksombestilt kinamat på døra, men bestemte meg til sist å ha det i morgen til lunch heller. Da blir det godsaker med ris og kylling i litt sterk saus. Skulle hatt noen vårruller også, men de er visst tomme for akkurat det akkurat nå. Gleder meg uansett. Da blir det speltbrødskiver og kaffe til kvelds. Godt det også...og så skal jeg i seng før ti. Det sier jeg ofte og klarer det ikke, men jeg fortsetter å forsøke. :) 

Vera er min favoritt også. Tror ikke jeg har mistet noen episoder og har henne på en av tilleggskanalene mine...kan se alt når jeg vil. (friste-friste) Vera er mitt idol. Min kloke venninne. :) 

God fredag til tvillingene også. Håper de har spist seg mette i dag og har nok godsaker til utover kvelden og natta. :) :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Hihi...jeg sitter her og har i tankene liksombestilt kinamat på døra, men bestemte meg til sist å ha det i morgen til lunch heller. Da blir det godsaker med ris og kylling i litt sterk saus. Skulle hatt noen vårruller også, men de er visst tomme for akkurat det akkurat nå. Gleder meg uansett. Da blir det speltbrødskiver og kaffe til kvelds. Godt det også...og så skal jeg i seng før ti. Det sier jeg ofte og klarer det ikke, men jeg fortsetter å forsøke. :) 

Vera er min favoritt også. Tror ikke jeg har mistet noen episoder og har henne på en av tilleggskanalene mine...kan se alt når jeg vil. (friste-friste) Vera er mitt idol. Min kloke venninne. :) 

God fredag til tvillingene også. Håper de har spist seg mette i dag og har nok godsaker til utover kvelden og natta. :) :) 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har mye brus, snacks og snop som vi skal kose oss med i kveld og i natt.😊😊 Og vi håper at du får en fin kveld vår gode venn @Sviskepott🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (8 minutter siden):

Hihi...jeg sitter her og har i tankene liksombestilt kinamat på døra, men bestemte meg til sist å ha det i morgen til lunch heller. Da blir det godsaker med ris og kylling i litt sterk saus. Skulle hatt noen vårruller også, men de er visst tomme for akkurat det akkurat nå. Gleder meg uansett. Da blir det speltbrødskiver og kaffe til kvelds. Godt det også...og så skal jeg i seng før ti. Det sier jeg ofte og klarer det ikke, men jeg fortsetter å forsøke. :) 

Vera er min favoritt også. Tror ikke jeg har mistet noen episoder og har henne på en av tilleggskanalene mine...kan se alt når jeg vil. (friste-friste) Vera er mitt idol. Min kloke venninne. :) 

God fredag til tvillingene også. Håper de har spist seg mette i dag og har nok godsaker til utover kvelden og natta. :) :) 

Høres ut som en kjempegod idé :) Jeg spiste frityrstekt svinefilet med litt sterk saus og cashewnøtter :) 

Ja Vera er en veldig fin serie, liker «hjelperne» veldig godt og særlig Joe og Kenny :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg og faren din en fin helg på Lillehammer.♥️♥️

Tusen takk 😊😊☺️☺️ jeg ønsker dere en finfin helg og 😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Tusen takk 😊😊☺️☺️ jeg ønsker dere en finfin helg og 😊😊☺️☺️

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️

 

Entern skrev (1 minutt siden):

Kan se for meg deg og meg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Valkyrje. i hvert vårt hus 🥰

Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å være der, for vi elsker italienskmat.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️

 

Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å være der, for vi elsker italienskmat.♥️♥️

Da hadde dere kost dere med italiensk mat hver dag 😊😊☺️☺️🍝🍝🍕🍕🫒🫒🧄🧄🧅🧅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...