N-4K0 Skrevet 10. juli Rapporter Del Skrevet 10. juli Tempen har ikke vært så verst her nå i sommer, det er bare værgudene som ikke er snille, men jeg tar heller 15-20 grader og regn enn solsteik og 25-30 🥵 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli Rapporter Del Skrevet 10. juli Ikke som de andre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Rapporter Del Skrevet 10. juli N-4K0 skrev (7 minutter siden): Tempen har ikke vært så verst her nå i sommer, det er bare værgudene som ikke er snille, men jeg tar heller 15-20 grader og regn enn solsteik og 25-30 🥵 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Vi tåler ikke varm solsteik om sommeren, vi har rødt hår og melkehvit hud. Så vi ser fort ut som to kokte hummere i varmen.🦞🦞🥵🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Cassidy Tvillingene har akkurat drukket cappuccino nå vi.☕☕😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Jeg skal ikke ha frokost før åtte og gleder meg til den. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Cassidy Tvillingene spiste frokost klokken 05.00. I dag vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Fra 20° til 30° grader er altfor varmt for meg. 🥵🥵 Jeg blir fornøyd 13° til 17° varmegrader jeg. 🤗🤗 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Fra 20° til 30° grader er altfor varmt for meg. 🥵🥵 Jeg blir fornøyd 13° til 17° varmegrader jeg. 🤗🤗 Samme her egentlig 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Nå har jeg spist sushi nam nam 🍣🍣🍣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Cassidy Tvillingene har spist Fish and Chips og drukket Brus nå i sted vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Baguett med ost og skinke kjørt i bordgrillen er digg 😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli (endret) N-4K0 skrev (4 minutter siden): Baguett med ost og skinke kjørt i bordgrillen er digg 😋 Cassidy Tvillingene sier oss helt enige.😋😋 Endret 11. juli av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli N-4K0 skrev (1 time siden): Baguett med ost og skinke kjørt i bordgrillen er digg 😋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene har spist Fish and Chips og drukket Brus nå i sted vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Da har dere kost dere med god mat alle tre 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (Akkurat nå): Da har dere kost dere med god mat alle tre 😊😊😊 Ja Cassidy Tvillingene liker å kose oss med god mat.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Men nå må jeg legge meg og sove 🥱🥱🥱😴😴😴 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene liker å kose oss med god mat.😋😋 Jeg og 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juli Rapporter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og 😀😀 ♥️♥️ Entern skrev (3 minutter siden): Men nå må jeg legge meg og sove 🥱🥱🥱😴😴😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk😊😊☺️☺️ God morgen gode venner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Nå erre jaggu hælj igjen gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå