Sviskepott Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (13 timer siden): Jeg føler meg ikke syk på noen måter, er bare ekstremt forkjølet. Det er faktisk så ekstremt at nesten hver host kan trigge en brekning. 🤧 DET høres ut som å være SYK i min bok, så veldig god bedring til deg. Tiden leger. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en finjulitorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jeg føler meg ikke syk på noen måter, er bare ekstremt forkjølet. Det er faktisk så ekstremt at nesten hver host kan trigge en brekning. 🤧 Jeg har sotte en spy bøtte ved senga mi i tilfelle en host får meg til og kaste opp. 🤮 Uansett, takk dere fire. 🙃 Kan være influensa da GOOD bedring du potet gull med salt da…..hjelper da se tråden deler med deg Lego hjelper mot angsten min mye se selv tør ikke si prisen nå☺️ Endret 4. juli av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli Sjekk ut dette @MR SPEED. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Rapporter Del Skrevet 4. juli Cassidy Tvillingene koste oss med Fish and Chips og Brus nå i sted vi.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Det var deilig. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Det er ikke noe problem! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene koser oss med sushi nå.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Kos i vei, så slipper jeg. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Sier det samme som @Sviskepott. 🙃🙃 Er heller ikke fan av den matretten der. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Banner @N-4K0 demonterer RD-D2 ferdig med millennium falcon å påske bygg må finne små deler mye esker er 100% seriøs da HELP ☺️❤️👍😉😀🤪 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Norske jordbær er det beste som finnes. 🍓 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Norske jordbær er det beste som finnes. 🍓 Jordbær er min favoritt bær. Og jeg er helt enig. 🥰🥰😋😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Jordbær er min favoritt bær. Og jeg er helt enig. 🥰🥰😋😋😋 Endelig 👍☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (44 minutter siden): Endelig 👍☺️ For meg gjør det ingenting, jeg verken ikke eier eller bruker faxmaskin. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): For meg gjør det ingenting, jeg verken ikke eier eller bruker faxmaskin. Plz les ☺️ disketter du @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (5 minutter siden): Plz les ☺️ disketter du @TheDarkSycamore - SCM Jeg har lest. 🙄 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg har lest. 🙄 Samme symbolet som vanlig ☺️🤪🤪🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Rapporter Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene har kirsebær som vårt favorittbær.🍒🍒😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå