Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Jeg tenker mye på ufo`er for tiden. Jeg tror at regjering og høye herrer skjuler masse sannheter for oss. 🙄

Jeg tror det er en bra ting, jeg tror det er veldig mange mennesker som ikke hadde taklet å høre sannheten hvis myndighetene fortalte f.eks. at aliens faktisk finnes og har besøkt oss.

En del religiøse hadde sannsynligvis gått i spinn fordi aliens ville skaket hele grunnfjellet av troen deres, folk som sliter med angst hadde sikkert fått det verre fordi de fikk enda en ting å frykte i form av ondsinnete aliens...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det er en bra ting, jeg tror det er veldig mange mennesker som ikke hadde taklet å høre sannheten hvis myndighetene fortalte f.eks. at aliens faktisk finnes og har besøkt oss.

En del religiøse hadde sannsynligvis gått i spinn fordi aliens ville skaket hele grunnfjellet av troen deres, folk som sliter med angst hadde sikkert fått det verre fordi de fikk enda en ting å frykte i form av ondsinnete aliens...

Jeg er kristen men har ikke gått i spinn ennå hva jeg men elsker science fiction film virkligheten er en som er fra månen ble film da ubehagelig film husker ikke navnet ser jo oxo de døde sett pappa mormor onkel gutt unge så en katt unge å 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg med Lego hobbyen din.♥️♥️

Tenk nytt Lego sett et fly veteran fly ego Sculptures 3451 Sopwith Camel New SEALED

ekspert bygg koser fra 2500kr til 5000kr er vanskelig få kjøpt samle model 😀☺️

 

 

IMG_7535.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...