Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Nam nam nam 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (4 minutter siden): Regn på Lillehammer ☔️ Cassidy Tvillingene kan fortelle at det regner her i Bergen også.🌧️🌧️☔☔ Entern skrev (5 minutter siden): Nam nam nam 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det regner her i Bergen også.🌧️🌧️☔☔ Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋😋😋 Godt med regn, da blir det friskere luft og ikke så kokvarmt 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (Akkurat nå): Godt med regn, da blir det friskere luft og ikke så kokvarmt 😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker best å ha det overskyet og litt regn i luften når vi er på morgenfisketurene våre.☁️☁️🌧️🌧️👨🦰👩🦰🎣🎣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker best å ha det overskyet og litt regn i luften når vi er på morgenfisketurene våre.☁️☁️🌧️🌧️👨🦰👩🦰🎣🎣👍👍 Det høres veldig koselig og fint ut 😊😊🎣🎣🌧️🌧️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (4 minutter siden): Det høres veldig koselig og fint ut 😊😊🎣🎣🌧️🌧️ Tusen Takk,♥️♥️ Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er veldig fint også.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Og jeg har spist hvitløksnadder i kveld 😋 men begynner å gå litt lei. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni N-4K0 skrev (4 minutter siden): Og jeg har spist hvitløksnadder i kveld 😋 men begynner å gå litt lei. Cassidy Tvillingene synes også at hvitløksnadder er digg.🧄🧄😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Jeg må nesten prøve meg på noe annet, blir litt lei av det samme i lengden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg må nesten prøve meg på noe annet, blir litt lei av det samme i lengden. Cassidy Tvillingene blir merkelig nok ikke leie av favorittmaten vår.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni God søndagsmorgen alle sammen 😄😄😄 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Akkurat nå kjenner jeg på en stor lykke innabords. Det heter musikk og det fenger helt inn i margen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Entern skrev (4 timer siden): God søndagsmorgen alle sammen 😄😄😄 Sviskepott skrev (24 minutter siden): Akkurat nå kjenner jeg på en stor lykke innabords. Det heter musikk og det fenger helt inn i margen. Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin siste dagen i juni 2024.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (31 minutter siden): Akkurat nå kjenner jeg på en stor lykke innabords. Det heter musikk og det fenger helt inn i margen. Hurra🥳 Hva slags musikk?😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin siste dagen i juni 2024.♥️♥️ Takk det samme gode tvillinger og kompiser ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin siste dagen i juni 2024. Det hadde jeg ikke tenkt på, så fint at dere sa det. 💚 💚 Entern skrev (3 minutter siden):Hva slags musikk? Hva slags musikk? Fant noe nytt som løftet meg rytmisk opp og inn i urtidens befolkning... "Ummet Ozcan" heter vedkommende. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det hadde jeg ikke tenkt på, så fint at dere sa det. 💚 💚 Fant noe nytt som løftet meg rytmisk opp og inn i urtidens befolkning... "Ummet Ozcan" heter vedkommende. Kos deg masse med urfolkrytmer siste junidag 2024 Pott 😀👍 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Skal det. Jeg hopper - altså er jeg! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (2 minutter siden): Skal det. Jeg hopper - altså er jeg! Sviskepotts store visdomsord Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Når Pott slår til, står verden stille - gammelt norsk jungelord 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå