Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (9 minutter siden): Nå måtte jeg sjekke mitt eget medlemskap her og jøss, jeg har visst vært her litt lenge, uten å ha vært her så mye. 🤡 Ja det har du jo 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Hurra for meg og alle de forumene jeg har vært innom. Noen blir jo et hovedforum og andre litt mer sporadiske, men nu blir jeg ved min diskusjonslest hos dere. Kjekke folk så langt jeg kan se! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni (endret) N-4K0 skrev (1 time siden): Banner Pott for ryktepoeng er samlet antall likes du har fått (Liker, Hjerte og Innsiktsfullt), det du selv kan gi som reaksjon på andres innlegg Hjelp like varmt ute som inne…… nei det går bra til nå….. må vente på meny kommer da snart….. pakka Lego sett 21311 se 3 bilde ☺️🤪 Endret 28. juni av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Jeg har 85% fuktighet i min luft utenfor. 😐 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Staker deg @Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg har 85% fuktighet i min luft utenfor. 😐 Oisann 😮 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Hurra for meg og alle de forumene jeg har vært innom. Noen blir jo et hovedforum og andre litt mer sporadiske, men nu blir jeg ved min diskusjonslest hos dere. Kjekke folk så langt jeg kan se! 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Cassidy Tvillingene har regn og 14 grader her i Bergen nå, men vi liker det bedre enn den tropevarmen som var her i går.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har regn og 14 grader her i Bergen nå, men vi liker det bedre enn den tropevarmen som var her i går.😊😊 Så misunnelig på dere 😊😊 Her er det tropevarme 🥵 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Staker deg @Sviskepott Bør jeg bli bekymret nå? Staker du meg opp som en tett vask??? 😂 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): Bør jeg bli bekymret nå? Staker du meg opp som en tett vask??? 😂 Det var det jeg tenkte og 😳🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): Bør jeg bli bekymret nå? Staker du meg opp som en tett vask??? 😂 🤣🤣👍👍 Entern skrev (13 minutter siden): Så misunnelig på dere 😊😊 Her er det tropevarme 🥵 Cassidy Tvillingene håper at tropevarmen snart roer seg ned på Lillehammer hos dere.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene håper at tropevarmen snart roer seg ned på Lillehammer hos dere.😊😊🥰🥰 Takk for gode ønsker 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Entern skrev (1 minutt siden): Takk for gode ønsker 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender alltid gode ønsker til våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender alltid gode ønsker til våre venner.♥️♥️ 🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender alltid gode ønsker til våre venner.♥️♥️ Åhh.... 🤯 Hva sender dere for noen fæligheter til de andre da da? 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (Akkurat nå): Åhh.... 🤯 Hva sender dere for noen fæligheter til de andre da da? Vil du egentlig vite det da????🤨😱 (😆) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Entern skrev (21 minutter siden): 🍀🍀☘️☘️ 🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰 Entern skrev (19 minutter siden): Vil du egentlig vite det da????🤨😱 (😆) Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det er: Some Real Irish Stuff.🍀🍀☘️☘️🤣🤣👍👍 Sviskepott skrev (20 minutter siden): Åhh.... 🤯 Hva sender dere for noen fæligheter til de andre da da? Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det er: Some Real Irish Stuff.🍀🍀☘️☘️🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til våre venner.♥️♥️ Cassidy Tvillingenes varmetanker og varmeklemmer er alltid gode å ha ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Entern skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingenes varmetanker og varmeklemmer er alltid gode å ha ☘️☘️🍀🍀💚💚 Tusen Takk. Cassidy Tvillingene liker å være her med våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå