VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri vært i Arendal vi.😊😊 Jeg har vært der to ganger, veldig fin og koselig sørlandsby 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Entern skrev (2 minutter siden): Jeg er på Lillehammer 😊 Cassidy Tvillingene gjetter at du og faren din har det hyggelig og koselig på Lillehammer nå.🥰🥰 Valkyrje. skrev (2 minutter siden): Jeg har vært der to ganger, veldig fin og koselig sørlandsby 😊 Cassidy Tvillingene synes at alle Sørlandsbyene virker som koselige byer vi, men vi tar oss kanskje en tur til Arendal en gang.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du og faren din har det hyggelig og koselig på Lillehammer nå.🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at alle Sørlandsbyene virker som koselige byer vi, men vi tar oss kanskje en tur til Arendal en gang.😊😊 Jeg har vært i vært i 10 forskjellige byer på Sørlandet. 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Valkyrje. skrev (Akkurat nå): Jeg har vært i vært i 10 forskjellige byer på Sørlandet. 🙂 Cassidy Tvillingene gjetter at det er fine byer alle sammen, vi har ikke vært i noen byer på Sørlandet.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at det er fine byer alle sammen, vi har ikke vært i noen byer på Sørlandet.😊😊 Hvor har dere vært i Norge da? 😐 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Valkyrje. skrev (1 minutt siden): Hvor har dere vært i Norge da? 😐 Cassidy Tvillingene har vært i Oslo for der bodde vi fra vi var 3 år til vi var 13 år, så flyttet vi til Bergen i juni 2016 som vi fortsatt bor i dag. Og så har vi vært på tur til Voss noen ganger. Så vi har bare vært i Oslo, Bergen og Voss her i Norge.😊😊 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har vært i Oslo for der bodde vi fra vi var 3 år til vi var 13 år, så flyttet vi til Bergen i juni 2016 som vi fortsatt bor i dag. Og så har vi vært på tur til Voss noen ganger. Så vi har bare vært i Oslo, Bergen og Voss her i Norge.😊😊 Jeg har aldri vært i Bergen 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Valkyrje. skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri vært i Bergen 😊 Cassidy Tvillingene kan anbefale Bergen, for her må du dra til en gang. For Bergen er en fin by.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du og faren din har det hyggelig og koselig på Lillehammer nå.🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at alle Sørlandsbyene virker som koselige byer vi, men vi tar oss kanskje en tur til Arendal en gang.😊😊 Da gjetter dere helt riktig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Valkyrje. skrev (20 minutter siden): Jeg har aldri vært i Bergen 😊 Anbefales, er en fin by 😊 (unntatt været 😆) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Entern skrev (3 minutter siden): Da gjetter dere helt riktig 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ Entern skrev (3 minutter siden): Anbefales, er en fin by 😊 (unntatt været 😆) Cassidy Tvillingene mener nå at Bergensregnet er Bergen sitt kjennemerke det da.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Jeg venter jeg venter 10 kilo 🥹hva da Lego sett voltron v2@ 21311 da har blitt sent kommer ikke i morgen tipper mandag da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jeg venter jeg venter 10 kilo 🥹hva da Lego sett voltron v2@ 21311 da har blitt sent kommer ikke i morgen tipper mandag da Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig Kul Lego.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni På vann vogna igjen drikker så mye vann så jeg får syreoppstøt tar en sånn tabelet igjen…..Ikke eske da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene gruer oss til tordenværet som er meldt her i Bergen i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gruer oss til tordenværet som er meldt her i Bergen i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 https://pent.no/60.39299,5.32415 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): https://pent.no/60.39299,5.32415 Cassidy Tvillingene leste på nettet at det er uttrykk for tordenvær over hele Sør-Norge i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene leste på nettet at det er uttrykk for tordenvær over hele Sør-Norge i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 Har dere øre propper CC 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene gruer oss til tordenværet som er meldt her i Bergen i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene leste på nettet at det er uttrykk for tordenvær over hele Sør-Norge i kveld og i natt.⛈️⛈️😱😱 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå