Entern Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, for vi liker å prate med deg.♥️♥️ Og jeg liker å prate med dere 🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Entern skrev (1 minutt siden): Og jeg liker å prate med dere 🍀🍀☘️☘️💚💚 Cassidy Tvillingene liker godt godmorgenhilsenene som vi har på PM med deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt godmorgenhilsenene som vi har på PM med deg.♥️♥️ Jeg er veldig glad i godmorgenhilsenene ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Entern skrev (7 minutter siden): Jeg er veldig glad i godmorgenhilsenene ☘️☘️🍀🍀💚💚 Det er Cassidy Tvillingene også, vi får alltid en fin dag når vi leser de hilsenene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene drikker brus nå vi.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Her er det 24 varme grader nå her herlig ps det er varmt men jeg tåler varmen godt da ☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Enda det er sommer og varmt, så mister jeg ikke matlysten. Den dagen det skjer, så er jeg syk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni (endret) Nå er det varmt her på grensa nå nesten litt til tåler jeg ❤️👎😊 både liker jeg det å ikke liker liker jeg det nå…….. Endret 27. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Jeg har satt meg foran min vifte på full fart og det gjorde godt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Nettopp spist to ristede brødskiver med karbonade og stekte egg og ketchup på, det var skikkelig godt 😋 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Det tror jeg på. Ketchup er et must på eggser. 🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni (endret) Er det noen som faktisk liker ketchup på kokte egg? Jeg tviler. Endret 27. juni av N-4K0 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni N-4K0 skrev (1 time siden): Er det noen som faktisk liker ketchup på kokte egg? Jeg tviler. TRYKK 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Langhelg hos fattern 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene har hatt 28 varmegrader her i Bergen i dag, og det synes vi at er altfor varmt.🥵🥵 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt 28 varmegrader her i Bergen i dag, og det synes vi at er altfor varmt.🥵🥵 Sa i fra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (7 minutter siden): Sa i fra Cassidy Tvillingene vet.😉😉 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni I dag tok jeg meg en dagstur til Arendal. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene har aldri vært i Arendal vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå