Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valkyrje. skrev (1 time siden):

I år blir det ikke ferie på meg, eller det blir hjemme-ferie, kommer nok til å ta meg noen dagsturer. Men jeg reiser ikke bort. 

 

Sviskepott skrev (1 time siden):

Ferie er litt oppskrytt syns jeg, når man skal ha det på samme tid som alle andre og reise dit alle andre gjør.
Bedre å dra før eller etter fellesferien om en kan. 

Jeg personlig tenker bare på "ferie" som "å ha fri", som "holiday" vs. "vacation", jeg vet ikke om vi har forskjellige ord for det sånn som engelsk har.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner på et mas utenfra: hvor skal dere på ferie i år? ...og folk forventer et akseptabelt, kanskje spennende svar. Jeg liker ikke det. 

Press er det vel på skolen også og unger fra fattige familier har ikke så mye å stille opp med når de kule har vært med på det meste og har bilder av alt sammen. :(  Ferie på hytta hos besteforeldre burde holde. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det høres Koselig ut, da skal dere på tur til fylket som Cassidy Tvillingene bor i, siden Hordaland og Sogn og Fjordane er Vestland fylke nå.😊😊

Ja det stemmer, det skal vi 😊😊☺️☺️

Vi skal være der en god stund og besøke slekt og dra på turer 😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, og vi håper at du kommer innom på besøk til oss også når dere er på ferie.🥰🥰😊😊

Vi kommer nok til å prates sånn omtrent hver dag da og 😀😀😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...